וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בין בית"ר לשכטר. גורם: "הוא לא יחכה יותר מדי"

הזמן לא משחק לטובתה של בית"ר, כאשר מחירו של החלוץ רק עולה. מקורב לשחקן: "על פי מה שקורה בשבוע האחרון הוא רק מתרחק". שחקן: "אנחנו הכי טובים בליגה". במועדון זועמים על ההתעסקות בטביב

ספורט 1

1. סוד ההצלחה של בית"ר

זה לא סוד גדול שלמרות שבית"ר ירושלים חזק מאוד בצמרת וקוראת תיגר על תואר האליפות, ישנו לא מעט כאוס במועדון מתחילת העונה. על אף חילופי המאמנים, הסיפורים על קביעת הרכבים על ידי הבוס טביב ועוד דברים שלא ממש קשורים לקבוצה בריאה, נראה כי הסוד שלה טמון בחדר הלבשה מלוכד, כזה שכל אחד בו יודע לפרגן לשני. את הדוגמה לכך קיבלנו אתמול בשער הראשון של הקבוצה מול הפועל עכו.

בבירה כולם ידעו עד כמה היה חשוב לאריק סאבו לכבוש. השבוע הגיעה משפחתו לביקור בארץ, ולמשחק אמש הוא עלה בשיא המוטביציה. נכון, כבר מול אשקלון הוא זה שנבחר לבעוט את הפנדל שנשרק אחרי החמצות של איתי שכטר וקלאודמיר, אבל אמש עם השריקה לכדור העונשין, לכולם היו ברור למי הכי חשוב לקחת הבעיטה ומי יבצע אותה. ויכוחים ממש לא היו שם, אלא הרבה מאוד פרגון. "כולם מתעסקים בכל מה שקורה מסביב לקבוצה, אבל אף אחד לא מבין שהכח שלנו הוא בחדר ההלבשה", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את הפועל עכו וחזרה למקום השני
מכבי תל אביב בעמדת נחיתות: התרחישים ולוח משחקי הפלייאוף הצפוי

אריק סאבו עם משפחתו בית"ר ירושלים. יחצ,
קיבל את הפנדל וגם כבש. אריק סאבו עם משפחתו/יחצ

2. אליפות אינה מילה גסה

נכון, בבית"ר ירושלים אומנם לא אומרים עדיין את המילה אליפות, אבל ככל שהמחזורים עוברים התחושה בבירה היא שאפשר לעשות את זה. "המשחק בבאר שבע שינה פה את המחשבה", אמרו בקבוצה. "ההרגשה היא שכרגע אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה והשדברים תלויים בנו". לעומת הדברים הללו הבלם טל כחילה שהגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק משתדל עדיין לא לצאת בהצהרות: "אנחנו לא מחשבים את הנקודות של באר שבע או מכבי במהלך הזמן הזה של העונה. עשינו את זה היום קל בשבילנו. תואר שני ברציפות? זה עוד רחוק אני חושב ,יש לנו עוד 11 מחזורים לעבור".

העונה בעיקר התקפת הקבוצה גורפת את כל המחמאות, אבל אתמול גם החלק האחורי קיבל שבחים ובעיקר בוריס קליימן ששוב הציג יכולת מצוינת ומנע מעכו להבקיע מספר פעמים. "תמיד היה לנו על מי לסמוך בשער", הוסיף כחילה על השוער הבית"רי. "בוריס הראה העונה יכולת מצוינת ואני שמח מאוד שהוא עושה את העבודה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
האלופה הבאה? שחקני בית"ר חוגגים/יוסי ציפקיס

3. המעורבות של טביב

בבית"ר כמו בבית"ר, אי אפשר להעביר ערב כדורגל מבלי לדבר על המעורבות של אלי טביב. גם אתמול קלטו מצלמות הטלוויזיה את הבעלים של בית"ר לכאורה מעביר הוראות לצוות האימון. נכון או לא, כרגע אף אחד לא יכול להוכיח את הדברים, אבל ההתעסקות בעניין זה מוציאה מהכלים את אנשי המועדון.

"בית"ר מנצחת 0:3, רצה לדאבל וכל מה שהתקשורת מתעסקת בו זה אם טביב היה מעורב בחילוף או לא" אמר גורם בבית"ר. "כנראה שכואב לאנשים לפרגן יותר מדי פעמים ושהקבוצה מצליחה". אגב, לאחר האירועים בקרית שמונה הודיעו בהתאחדות לטביב כי אם לא יוריד פרופיל בנוגע למעורבותו הם ייאלצו לפעול ולהטיל סנקציות. בהתאחדות אמרו אתמול כי כל עוד לא הוכח משהו בצורה ברורה אין להם יותר מדי מה לעשות בנידון, על אף שזה מקומם.

"ההתעסקות באלי טביב היא אובססיבית בצורה שלא זכורה לנו מעולם. לא משנה האם היו דברים או לא ולא משנה התגובה או התשובה, אם זה לא משרת את ההתעסקות התקשורתית הארסית, אזי אין טעם להתעסק בזה. מדובר ברוע צרוף ומתן במה לכל מי שחפץ לפגוע במועדון ובדרכו. אגב, בית"ר בעונה לא רעה".

קלאודמיר, איתי שכטר, שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יישאר או יעזוב? איתי שכטר/יוסי ציפקיס

4. עתידו של איתי שכטר

לצד המירוץ לאליפות, הסיפור הכי מעניין בקבוצה הוא חוזהו של הקפטן, איתי שכטר, איתו אמורה להתקיים פגישה מכרעת בימים הקרובים. מלבד העובדה ששכטר כבש 9 שערים ומעורב בעוד כ-13 רק בליגה והוא ללא ספק אחד המובילים במירוץ לשחקן העונה, לקפטן יש עוד מעלות רבות שלא באות לידי ביטוי בסטטיסטיקה במגרש.

החלוץ הוא למעשה הדבק והמנהיג של הקבוצה ושחקנים בקבוצה חוששים שהוא לא יחתום על חוזה חדש. "אסור ששכטר יעזוב", אמר שחקן בקבוצה. "אם הוא יעזוב הרבה דברים יתפרקו". בכל מקרה, הזמן ממש לא משחק לטובת בית"ר מבחינת שכטר ומחירו של החלוץ רק עולה ככל שהקבוצה מתעכבת בהחתמתו. ההערכה היא כי אם הנושא לא ייסגר בשבועיים הקרובים שכטר לא יהיה בבית"ר בעונה הבאה.

בשלב זה השחקן מוכן לחתום על חוזה לשנתיים בסכום של 250-270 אלף דולר לעונה, אך גורם המעורב בפרטים מסר: "על פי מה שקורה בשבוע האחרון שכטר מתרחק מבית"ר. גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע הביעו עניין להיכנס למו"מ איתו והוא לא יחכה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully