וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעטו בו בעודו שוכב על הרצפה": כתבי אישום חריפים נגד ארבעה אוהדי בית"ר ירושלים

בכתבי האישום נגד האוהדים בעקבות ההתפרעות האלימה בבאר שבע התגלה כי לשלושה מהנאשמים יש עבר פלילי. הסעיפים שבהם הואשמו הארבעה: התנהגות פרועה, תקיפה, היזק לרכוש והסגת גבול פלילית

ספורט 1

כתבי אישום הוגשו היום (רביעי) בבית משפט השלום בבאר שבע נגד ארבעה אוהדים של בית"ר ירושלים בעקבות ההתפרעות האלימה במשחק מול הפועל באר שבע לפני כעשרה ימים באצטדיון טרנר. הארבעה היו חלק מתקיפה אלימה של מאבטחים באצטדיון. הסעיפים שבהם הואשמו הארבעה הם התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפה סתם על ידי שניים או יותר, שימוש פחזני באש או בחומר דליק, היזק לרכוש במזיד, והסגת גבול פלילית.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

אחד החשודים הודה במעשים, אחד קשר את עצמו לחלק מהאירועים, בעוד שניים מכחישים. כמו כן, לאחד מהם עבר פלילי בין היתר בגין עבירות של אלימות ובין היתר בגין עבירות אלימות לפי חוק הספורט, ולחובתו עומד מאסר על תנאי של 3 חודשים. לחשוד נוסף יש עבר פלילי הכולל הרשעות בעבירות סמים. לחשוד הרביעי יש עבר פלילי הכולל הרשעות בעבירות רכוש והעדר מן השירות.

על פי כתב האישום, "הנאשמים הגיעו אל הכניסה לאצטדיון שם תקפו בצוותא את אביחי מנדליכס שעבד במקום בכך שאחזו בו, דחפו אותו ונכנסו אל תוך האצטדיון... מיד לאחר מכן התנהגו הנאשמים בצורה פרועה במקום ציבורי בכך שהחלו להשתולל ביחד עם האחרים וסימנו תנועות מגונות והשליכו חפצים לעבר עובדי האצטדיון שנכחו במקום... הנאשמים תקפו בצוותא את יונתן קלמן והחלו לבעוט בו בעודו שכוב על הרצפה... הנאשמים עשו ביחד עם אחרים שימוש פחזני באש בכך שהדליקו אבוקה בתחומי האצטדיון אשר התפוצצה במבואה... הנאשמים הרסו במזיד ושלא כדין דגל של אוהדי הפועל באר שבע אשר היה תלוי ביציע הדרומי של האצטדיון ... מיד לאחר מכן יצאו הנאשמים מתחומי האצטדיון בבריחה לעבר האוטובוס כאשר המאבטחים רודפים אחריהם, אז תקפו הנאשמים עם האחרים את המאבטחים בכך שהחלו להכותם להפילם לרצפה ולבעוט בהם בעודם שכובים על הקרקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully