וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן לשחקנים: "ברגעים כאלה תהיו יחד. תפנימו, הקבוצה בסכנת ירידה"

6.3.2018 / 13:13

אווירה קשה בכפר גלים. אחרי התבוסה הכואבת בדרבי, ההולנדי כינס את שחקניו: "אלה הרגעים שכל אחד מכם צריך להוכיח את עצמו". "העובדים הוותיקים במערכת מספרים: "הסיטואציה הכי קשה"

ספורט 1

"אנחנו צריכים להישאר ביחד ברגעים האלה. הקבוצה בסכנת ירידה". כך אמר המאמן פרד רוטן לשחקני מכבי חיפה באסיפה שקיים הבוקר במתחם האימונים בכפר גלים. שחקנים סיפרו כי האווירה באימון הייתה קשה. "הגענו לכאן בסיטואציה לא פשוטה. יום אחרי תבוסה בדרבי, כשהקבוצה פתאום צריכה להתרגל לזה שהיא במאבקי ירידה. זה מצב לא פשוט", אמר אחד מהם.

רוטן הוסיף ואמר: "אלה הרגעים שבהם כל אחד צריך להוכיח את עצמו. רק ביחד נעמוד בזה". אתמול אמר המאמן לשחקנים: "תרימו את הראש וקחו את עצמכם בידיים".
עדיין לא ברור מה רוטן יעשה במשחק באשקלון, אבל חלק מהשחקנים קוראים לשנות את השיטה. לדעתם, הנעת הכדור בחלק האחורי לא מתאימה לקבוצה וחלקם חושב שצריך לעבות את החלק ההגנתי באמצעות בלם או קשר נוסף.

"הסיטואציות במכבי חיפה תמיד היו קשות בשנים האחרונות", הוסיף אחד השחקנים לאחר האסיפה. "אבל העובדים הוותיקים במערכת מספרים שזאת הסיטואציה הקשה ביותר. יש כאן שחקנים שעדיין לא מעכלים שאנחנו במאבקי תחתית. המשחק באשקלון הוא משחק על העתיד של הקבוצה הזאת. צריך להציל את העונה קודם, ואז להתעסק במה שיקרה בעונה הבאה".

עוד בנושא:

גילי ורמוט: "ב-100 מיליון שקל מכבי חיפה אמורה לקרוע את הליגה. לקרוע"
המהפך שבלעדיו לא יהיה מהפך: הצורך של מכבי חיפה בהחלפת יעקב שחר
ביקורת על רוטן, שערך אסיפה: "תרימו את עצמכם. יש מאבקי ירידה"

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כינס את שחקניו אחרי התבוסה. פרד רוטן/ברני ארדוב

הקופים הירוקים לשחר: אם אתה לא מסוגל להרים את הקבוצה, שים את המפתחות

אחרי ההחלטה להפסיק לעודד את הקבוצה במשחק, הוציא ארגון הקופים הירוקים הודעה בנוגע למצב הקבוצה:

"גמרתם אותנו, לא השארתם בנו אנרגיות לכלום. בשבילכם זה עוד מקום עבודה, בשבילנו זה כל החיים. אם אנחנו לא נספק את הסחורה בעבודה שלנו אנחנו נקבל בראש ואם לא נפוטר, אתם מקבלים רק ליטופים ותמיכה. אתם מקבלים תנאים ומשכורות שלא מצדיקות את היכולת שלכם, שלא נדבר על שחקנים שמקבלים חצי ורבע מהשכר שלכם ועושים ממכם צחוק כל שבוע מחדש. על ההוצאות שלנו על האהבה לא נרחיב לכם, כי גם ככה לא תבינו.

"כדי לקבל צריך גם לדעת לתת. תמכנו בכם בכל דרך אפשרית, גם שכולם יצאו עלינו, כי האמנו שהתמיכה שלנו תוכל לגרום לנו, ביחד, להביא את מכבי חיפה למקום הרבה יותר טוב כבר השנה, ותתן אופטימיות אמיתית לשנים הבאות, אבל כנראה שאין פה ביחד, אתם בשלכם. אתם יכולים לדבר כמה שאתם רוצים על שאתם צריכים את התמיכה שלנו, כל עוד לא תראו שאתם שווים אותה, לא תקבלו אותה. וכדאי לכם להתעורר כמה שיותר מהר. ירידת ליגה תהיה עוד יותר כתם שחור על הקריירה שלכם.

עוד הוסיפו: "מוחמד אלאך ופרד רוטן, כנראה עם כל ההכנות לעונה הבאה שכבר התחלתם, שכחתם שהעונה הזאת עוד לא נגמרה. מכבי חיפה הופקדה בידיים שלכם כדי לשפר, לא כדי לעשות אותה יותר גרועה ממה שהיא. וכדי שתבינו אותנו יותר טוב, נדבר איתכם בשפה שלכם: Als je Maccabi Haifa er dit seizoen niet beter uit laat zien, begin dan met het inpakken van je tas. Er is volgend seizoen geen tweede kans. אם לא תגרמו למכבי חיפה להיראות יותר טוב עוד העונה, אז תתחילו לארוז את המזוודות שלכם מעכשיו. לא תהיה הזדמנות שניה בעונה הבאה.

"יעקב שחר, עד עכשיו קיבלת קרדיט על השנים היפות וההישגים. גילינו סבלנות, האשמנו את כולם חוץ מלהאשים ישירות אותך, כמו שהאשמנו בעבר. ראינו אותך עושה טעות אחר טעות, אמנם הפסקת לזלזל באוהדים בפומבי, אבל לא הפסקת לעשות טעויות. הקהל הרחב הבין זאת, אנחנו הבנו זאת. כעת הגיע הזמן, כפי שקיבלת את הקרדיט הזו, תיקח אחריות. אנחנו מטילים עלייך את האחריות המלאה על 7 השנים הכושלות. אם אתה לא מסוגל להרים את מכבי חיפה בחזרה, תשים את המפתחות ותפנה את המקום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully