וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא נשחק בשביל לשבור שיאים, מה שחשוב זו האליפות"

אחרי הניצחון של מוליכת הפרמיירליג על צ'לסי, בממלכה עסקו בעיקר בכמות שיאי הליגה שמנצ'סטר סיטי צפויה לנפץ השנה. אבל המאמן הקטאלני שלה לא התרגש: "לא דיברתי על כך עם השחקנים"

ספורט 1

בווידיאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי

ביום שאחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי 0:1 על צ'לסי בממלכה עוסקים בעיקר בשאלה כמה שיאי פרמיירליג תנפץ הקבוצה הלוהטת של פפ גווארדיולה. ב"סקיי ספורט" העריכו כי מנצ'סטר סיטי תשיג העונה 102 נקודות פרמיירליג. בעוד שהשיא הנוכחי עומד על 95 נקודות "בלבד". הקבוצה של פפ גווארדיולה צפויה לשבור גם את שיאי הניצחונות, כיבוש השערים, ניצחונות בית וחוץ ועוד ועוד.

עם זאת, נראה שהעיסוק בסטטיסטיקה די מעצבן את המנג'ר הקטאלני שאמר לאחר הניצחון על הבלוז: "אנחנו לא נשחק על מנת לשבור את השיאים האלו. השיאים הם תמיד תוצאה של המעשים שלך, אך הם לא הדבר העיקרי. מה שבאמת חשוב הוא שנזכה באליפות. אני מעולם לא דיברתי עם השחקנים שלי על הצורך לשבור שיאים. בשבוע הבא יש לנו משחק נגד סטוק בו נמשיך ליישם את תכנית המשחק שלנו".

עוד בנושא
אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את צ'לסי ועשויה לחגוג אליפות עוד החודש
אינייסטה בספק לצ'לסי, סאול: "מסי גורם לבלתי אפשרי להיות אפשרי"
ליגיונרים: עומרי אלטמן נפצע בדרבי, חשש לקרע ברצועה הצולבת

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי עם מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
ימשיכו לדרוס את הליגה? פפ וברנרדו סילבה/רויטרס

מנגד, צ'לסי ספגה הפסד רביעי בחמישה משחקים והיא כבר יכולה להתרגל לתואר ה"אלופה היוצאת". "נתקלנו בקבוצה עם יכולת פנטסטית", סיכם מאמן הכחולים אנטוניו קונטה. לדבריו: "ספגנו גול כחצי דקה אחרי פתיחת המחצית השנייה ולא הצלחנו לחזור. הייתה פה סכנה שנפסיד גם 0:3 ו-0:4. כי ככה זה כשאתה משחק מול קבוצה שפותחת פער כזה גדול על פני כל היריבות שלה בפרמיירליג".

החלוץ אולייבייה ז'ירו דיבר לאחר ההפסד על מעמדו של קונטה, שעל פי הפרסומים לא ימשיך בשורות הכחולים בעונה הבאה. לדברי ז'ירו: "שני ההפסדים האחרונים שלנו היו למנצ'סטר סיטי ולמנצ'סטר יונייטד. אלו לא משחקים קטנים. אנחנו כמובן תומכים במאמן שלנו ונשארים יחד".

רשימת השיאים המלאה שמנצ'סטר סיטי צפויה לנפץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully