וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אין מאמן ישראלי שלא רוצה לאמן את נבחרת ישראל"

מאמן בני יהודה התראיין לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי" ודיבר על הנבחרת, העונה הנוכחית עם מחזיקת הגביע ("סימנו אותנו כיורדת"), והעתיד: "לא רודף אחרי דבר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יוסי אבוקסיס מתראיין לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

יוסי אבוקסיס חווה עונה טובה מאוד בבני יהודה. המאמן הצליח להבטיח את מקומה של קבוצתו בפלייאוף העליון והיום (ראשון) דיבר בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי" על העונה הנוכחית, נבחרת ישראל והשלב הבא שלו כמאמן.

אבוקסיס פתח את דבריו על המשחק אמש נגד בני סכנין: "קצת מאוכזב מהמשחק אתמול. ראיתי את המשחק עוד פעם וראיתי את ההחלטות של השופט, שאני לא רוצה לרדת עליו יותר מדי, אבל היו החלטות קשות מאוד במשחק. היו לנו גם החמצות ושער שהיה אפשר לאשר. חבל, מאכזב, אבל ממשיכים קדימה".

עוד בנושא:

עצבים בבני יהודה: "נמאס שהשופטים מכריעים משחקים כל שבוע"
יוסי אבוקסיס: "נמאס לי לדבר על שופטים". בנין: "מרגיש כמו אחרי הפסד"
ליגת העל: בני סכנין ובני יהודה נפרדו ב-2:2 דרמטי, צפו בתקציר

פז בן ארי שחקן בני יהודה שומר על אלכסנדר קוקורין שחקן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
"הניצחון מול זניט הוא הגדול ביותר שלי"/מגד גוזני

מה היית עושה לשופט אם היית על המגרש ולא על הקווים?

"בחוקים של היום אתה לא יכול לבוא יותר מדי לשופט, זה לא כמו פעם בתקופה ההיא שיכולת להיכנס בשחקנים ולדבר עם שופטים. החוקים של היום הרבה יותר טובים מפעם".

עמדת במטרה והבאת את בני יהודה לפלייאוף עליון, האם זה ההישג הגדול ביותר שלך כמאמן לאור הקשיים?

"לשמחתי כל שנה שואלים אותי את אותה שאלה שבה שואלים אותי אם זה ההישג הגדול ביותר שלי כמאמן. אני שמח שעושים את זה רצוף. התשובה היא שדווקא שבשנה הראשונה שלי כמאמן, שזה היה אולי לפני שש או שבע שנים, שהגענו עם בני יהודה למקום השלישי עשיתי את העונה הכי גדולה. אבל תמיד אנחנו זוכרים את ההווה. העונה התחילה עם אנשים שסימנו אותנו כאחת מהיורדות. הייתה לנו פתיחת עונה מדהימה עם ניצחון בחוץ על זניט שזה הניצחון הכי גדול שהיה לי. הייתה לנו ירידה קצת אחר כך, זה סימפטום של קבוצה צעירה עם הרבה שחקנים צעירים. לשמחתי היה קטע מסוים בעונה שהפכנו להיות מחויבים וממושמעים ומגיע כל הכבוד לשחקנים".

האם ההחלטה לאמן את הפועל תל אביב הייתה טעות בעיניך, בדיעבד?

"הייתי ארבע שנים עוזר בהפועל תל אביב. אחר כך עברתי לבני יהודה ורק אחר כך הלכתי להפועל כמאמן ראשי. הטעות הייתה ללכת באמצע העונה לקבוצה שלא אני בניתי. אבל אם זו הייתה הטעות ושעזבתי היינו במקום שלישי, אז זה בסך הכל בסדר".

מרסלו, שחקן בני יהודה. סוכנות ג'יני
"לבחור שלא מדבר את השפה קשה מאוד". מרסלו/סוכנות ג'יני

למה לא הצהרת שאתה רוצה לאמן את נבחרת ישראל?

"יש מאמן בישראל שלא רוצה לאמן את נבחרת ישראל? אין מאמן בישראל שלא רוצה בזה. זה תלוי בתנאים, סדר, מנהל טכני או לא ודברים כאלה. לא רק בנבחרת זה ככה, גם בקבוצה. זה ברור שכל מאמן ישראלי רוצה לאמן בנבחרת ישראל. אין בסיס להצלחה בנבחרת. המדד הוא הצלחה לאורך שנים ולא הצלחה רגעית בדמות אליפות או גביע".

יכול להיות שלנבחרת צריך מאמן שמגיע אחרי הצלחה בקבוצות קטנות.

"מה שיוחלט יוחלט, אני לא רודף אחרי שום דבר. אני חושב כמו כל מאמן אחר בישראל שהנבחרת זה השיא. אני לא דוחף את עצמי למקומות, אני בורח מדי פעם מראיונות. מה שיהיה יהיה".

אתה מרגיש בשל לשלב הבא כמאמן?

"בחיים לא עשיתי לעצמי יחסי ציבור ובחיים לא אעשה. יש מקום אחד שבו אני יכול להוכיח את עצמי וזה על המגרש. אני חסין מכל רצון להוציא כותרת, אני חושב על בני יהודה כרגע וזה כל מה שמעניין אותי".

האם אתה רואה באפשרות לאמן בבית"ר ירושלים סוג של סגירת מעגל?

"אני לא מסתכל למקומות אחרים. כל המאמנים שפוזלים למקומות אחרים מאבדים את הקבוצה שלהם. כל כך כיף לי פה. אם ירצו, ויפנו, אז נתעסק. אני נהנה עם הבעלים שלי והקבוצה שלי ומתעסק רק בזה".

תרצה שמושאלי מכבי תל אביב לבני יהודה יישארו בשנה הבאה?

"אשמח שהמושאלים ממכבי תל אביב יישארו עצמנו. מרסלו בחור מדהים, מקצוען, אבל הוא לא התאקלם מבינה חברתית והיו לו קשיי שפה. לבחור שלא מדבר את השפה קשה מאוד. הם כולם תרמו ועוד יתרמו".

מה לגבי חוסר השקט מהאוהדים, שאינם מרוצים?

"יש מעט מאוד אוהדים שהם אנטי ואני לא מבין למה. הבעלים משקיע הרבה יותר ממה שהשקיעו בשנים עברו בתקציב. גם אני אעשה את המקסימום כדי שיהיה שקט כי כולנו רוצים להנות. אנחנו רוצים את האוהדים איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully