וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "נמאס לי לדבר על שופטים". בנין: "מרגיש כמו אחרי הפסד"

מאמן בני יהודה לא אהב את ההחלטות של אביעד שילוח ב-2:2 הדרמטי מול בני סכנין והוסיף: "הראינו אופי, חבל שלא ניצלנו את המצבים". בנין: "זה מה שקורה כשלא עושים דברים בצורה חכמה"

נריוס ולסקיס, מי אם לא הוא, הציל הערב (שבת) לבני יהודה נקודה עם שער שוויון בדקה ה-94 שקבע 2:2 בחוץ מול בני סכנין במחזור ה-25 של ליגת העל. החלוץ הליטאי הבקיע שישה משבעת שעריו העונה אחרי הדקה ה-86 והשערים הללו שווים לקבוצתו כבר 13 נקודות. סכנין הייתה קרובה לניצחון שלישי ברציפות וראשון כמארחת על בני יהודה מאז 2010 אחרי שערים של יובל אבידור (24) ופיראס מוגרבי (49), מתן חוזז היה חתום על השוויון הראשון של האורחים (34).

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "היינו הרבה יותר טובים לאורך רוב המשחק, הגענו להמון מצבים ומטעויות שלנו ספגנו פעמיים. כדורגל זה משחק של טעויות, אבל הייתה פה שליטה שלנו והגענו למצבים. עד המסירה האחרונה היינו מצוינים, בכדורי הרוחב היינו לא מספיק מדויקים. חבל מאוד, אבל הראינו אופי כשחזרנו פעמיים מפיגור. אני לא רוצה להגיד שהשופט אשם, נמאס לי לדבר על השופטים. אם אגיד משהו, זה לא ייתן לי שום דבר. זה שופט צעיר במשחק הראשון שלו. מספיק התעצבנתי שלא קיבלתי שריקות".

על סכנין: "זה מקום שהייתי בו שנה וחצי, היו הצלחות אדירות, נפרדנו יפה. יש פה אנשים שאני אוהב מאוד ומכבד וזה הדדי. אנשים נהנו מארבעה שערים, אבל אני רציתי לנצח. כמובן שהתיקו הזה מבאס כי אם היינו מנצחים היינו מתקרבים אל המקום הרביעי, אבל אנחנו נמשיך ובכל משחק נבוא לתת מאה אחוז".

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
נפרד יפה מסכנין ועדיין מעולם לא הפסיד לה כמאמן. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין טל בנין: "אני חושב שהיינו אחראים ליתרון ואנחנו אחראים על זה שספגנו. אני מרגיש כמו אחרי הפסד. כשלא עושים את הדברים בצורה חכמה ולא מקשיבים לדברים שנאמרים, זה נגמר כך. היה אפשר לכבוש שער נוסף אם היינו עושים את זה יותר נכון. הדברים לא עבדו, עשינו דברים בצורה לא חכמה. היו לנו הרבה שטחים ולא ניצלנו אותם בצורה נכונה. אני לא חושב שהמשחק הזה לוקח אותנו אחורה כי התייצבנו מבחינת הנראות. אם היינו חווים תוצאה של ניצחון זה היה מכניס אנרגיות לקבוצה ומשתיק הרבה דברים אחרים. אנחנו עם הפנים קדימה ונמשיך בעבודה הזו עד לסיום העונה. הקהל תמיד צודק: כשהוא מריע יש סיבה וכשהוא שורק בוז יש סיבה. זה הפידבק הכי טוב שאני כמאמן יכול לקבל. הם רואים סגנון משחק התקפי וגם ניסיון לשמור על תוצאה. הם רואים נתינה ויודעים להודות לנו על זה. אנחנו לא מרגישים נחותים או מעל אף קבוצה אחרת, נשתדל להגיע לכל משחק ולנסות לשחק התקפי בפלייאוף התחתון".

פיראס מוגרבי, שבישל את השער הראשון של בני סכנין וכבש את השני, אמר: "אחרי שהובלנו 0:1 ספגנו שער סתמי ואז הובלנו שוב וחבל שספגנו בדקה האחרונה. אנחנו צריכים להתרומם, בסך הכול זו נקודה טובה. נמשיך הלאה, אין מה לעשות עכשיו. לפני שהגבהתי, הסתכלתי על השוער של בני יהודה, הוא יצא ובעטתי לשער. אני שמח שזה נכנס. חבל שזה לא הביא ניצחון. אני חושב שטל לא מפחד לשחק התקפי, אנחנו יוצאים עם כל הכלים קדימה וכולם נכנסנו לעניינים בהתקפה. יש לי חוזה, אני מתרכז עד סוף העונה בסכנין ואז נראה מה נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully