וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצבים בבני יהודה: "נמאס שהשופטים מכריעים משחקים כל שבוע"

הזהובים לא אהבו את השיפוט ב-2:2 עם בני סכנין: "לא נראה שמישהו עושה משהו עם טעויות השיפוט". אם נריוס ולסקיס יחזור לכושרו הטוב מתחילת העונה ייתכן כי ימשיך בעונה הבאה

ספורט 1

בווידאו: צפו בתקציר המשחק בין בני יהודה לבני סכנין

הרבה עצבים היו אתמול (שבת) בבני יהודה על צוות השיפוט בסיום המשחק מול בני סכנין, שנגמר ב-2:2 דרמטי. "נמאס כבר שהשופטים פה מכריעים משחקים כל שבוע", אמר אחד השחקנים. "כל נקודה עכשיו היא קריטית, בטח לפני הפלייאוף העליון. זה לא נראה שמישהו עושה משהו עם טעויות השיפוט האלה".

למרות שלפני המשחק הורגשה קצת ירידת מתח, בקבוצה בסך הכל היו מרוצים מהיכולת על המגרש ובעיקר מהחזרה מפיגור באצטדיון בעכו, דבר המעיד לטענת אנשים במועדון על האופי שיש לקבוצה העונה. "אנחנו רוצים את המקום הרביעי", אמר יובל אשכנזי בסיום המשחק. "אחרי שהבטחנו את המקום בפלייאוף העליון, המטרה עכשיו היא להגיע הכי גבוה בטבלה שאפשר".

עוד בנושא:

אבוקסיס: "נמאס לי לדבר על שופטים". בנין: "מרגיש כמו אחרי הפסד"
ליגת העל: בני סכנין ובני יהודה נפרדו ב-2:2 דרמטי, צפו בתקציר

נריוס ולסקיס, בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
בסוג של מבחן. נריוס ולסקיס/אדריאן הרבשטיין

על אף המחמאות שקיבל נריוס ולסקיס אתמול והעובדה כי הוא כבש בדקות האחרונות בחמישה משחקים והביא לקבוצה נקודות, הזהובים מתלבטים אם לתת לחלוץ חוזה גם לעונה הבאה. ולסקיס לא כבש שלושה חודשים עד לשער אתמול ואם לאבוקסיס הייתה אופציה אחרת על הספסל, הליטאי כבר היה מוצא את עצמו מחוץ ל-11 לפני מספר שבועות. עם זאת, לאור הכישלון בבחירת הזרים העונה, ישנם אנשים במועדון שרוצים לראות את החלוץ ממשיך. המשמעות היא שולסקיס יהיה בסוג של מבחן עד לסיום העונה, ואם יחזור לכושרו הטוב מתחילת העונה, ייתכן כי הצוות המקצועי יחליט להמשיך עם החלוץ גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully