וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן דורשת כבוד מהשופטים מול ריאל מדריד, פליקס ברייך ינהל את המשחק

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' אנטרו הנריקה מגביר את הלחץ לקראת "משחק העונה" מול ריאל ולא שוכח איך קבוצתו קופחה ב-6:1 מול ברצלונה: "זה היה חוסר כבוד כלפי פריס, וכלפי צרפת". וגם: החיים בלי ניימאר, והפייר פליי הפיננסי

one

בווידאו: ריאל ורונאלדו מרשימים בליגה במבחן האחרון לפני פ.ס.ז'

פריס סן ז'רמן מתכוננת לרגע האמת של העונה שלה: גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. לאור העובדה שהאליפות בצרפת די הובטחה, ולנוכח השקעות הענק בקיץ עם המטרה המוצהרת - ללכת בכל הכוח על הצ'מפיונס ליג - בפריס יודעים שזה המבחן האמיתי של פ.ס.ז'. אתמול (שבת) דווח בצרפת שכחלק מהניסיון של הקבוצה להלהיט את האצטדיון לקראת המשחק ביום שלישי, המועדון יאפשר לאוהדי האולטראס לשבת גם ביציע הצפוני וגם בדרומי על מנת לייצר תמיכה מקסימלית - וזאת על אף ניסיונות קודמים של ההנהלה להילחם בארגון האלים, שסיבך את הקבוצה בקנסות ועונשים בעקבות הדלקת אבוקות אסורות.

עוד בנושא

צרפת: ניימאר נותח בהצלחה, פ.ס.ז' ניצחה בלעדיו 0:2 את טרואה
ז'ואן לאפורטה: "יכול להיות שפ.ס.ז' היא מדרגה עבור ניימאר לפני ריאל מדריד"
"להתראות פריס": בצרפת משוכנעים שניימאר יעזוב את פ.ס.ז' בקיץ

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
רוצים שוב לחגוג. פ.ס.ז'/רויטרס

בנוסף לזה, הנהלת פ.ס.ז' כבר מתחילה להפעיל לחץ על השופטים. כזכור, בשנה שעברה פריס סן ז'רמן הודחה מליגת האלופות אחרי הפסד 6:1 לברצלונה בקאמפ נואו, במשחק שכלל לא מעט החלטות שנויות במחלוקת של צוות השופטים, שלמעשה הכריעו את המשחק. היום המנהל הספורטיבי של הקבוצה דורש "שיפוט ברמה גבוהה" גם מול ריאל מדריד בראיון שערך ב"ל'אקיפ".

היום התברר שמבוקשם של הפריסאים התממש, ופליקס ברייך יהיה השופט במשחק. מדובר בשופט בכיר, כשהגרמני בן ה-42 היה זה שנבחר לשפוט בעונה שעברה את גמר ליגת האלופות, שבו ניצחה ריאל את יובנטוס 1:3 בקרדיף. המאזן של ריאל עם ברייך: שבעה משחקים, חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו. המאזן של פ.ס.ז': שלושה משחקים, שני ניצחונות, תיקו אחד.

לפני הבחירה בברייך, אנטרו הנריקה דרש כבוד. "זה לא רק המשחק הזה", אמר הנריקה, "אותו דבר קרה לנו גם בשנה שעברה. זאת שאלה חשובה: 'למה זה קורה לנו כל כך הרבה פעמים?'. כולנו אומרים שזה המשחק של העונה. כך שאנחנו צריכים את אחד השופטים הטובים ביותר. במשחק ההוא היה לנו שופט בן 44 בלי ניסיון (ג'יאנלוקה רוקי). אנחנו רוצים שופט ברמה גבוהה, כמו ששתי הקבוצות הן ברמה גבוהה. זה מה שאנחנו מבקשים. כולם מדברים על היכולות שלנו, אבל מה עושה את ההבדל? אני רואה שזה כבר קרה לנו פעמיים".

על המשחק הקודם בברנבאו אמר הנריקה: "זה לא היה רק משחק בין שחקנים לשחקנים. היו גם התערבויות חיצוניות. אני לא רוצה שזה יימשך, כי אני לא רוצה שזה יהווה תירוץ, אבל כולם הרגישו, לפחות לדעתי, שזה היה חוסר כבוד כלפי פריס, כלפי צרפת".

הנריקה טוען ש"זה המשחק לו כולנו חיכינו. כולם רוצים לשחק בו. כולנו מלאי מוטיבציה: האוהדים, הקבוצה, התקשורת... זה רגע חשוב לפריס סן ז'רמן ולעיר כולה. ביחד נוכל לעשות את זה. כבר החלנו בקמפיין, שכולם יבואו למשחק עם חולצות הקבוצה ויסתובבו עם דגלי הקבוצה ברחבי העיר. יהיה מעניין לראות את כל העיר נעמדת מאחורי הקבוצה". למעשה, המנהל המקצועי טוען שפריס צריכה תמיכה של כל צרפת. "פ.ס.ז' זה המועדון של צרפת", הוא טוען, "אין אף מועדון בצרפת שנמצא במעמד הזה. זה נורמלי שכל אחד תומך בקבוצה שלו, אבל במצב הנוכחי, כשפ.ס.ז' מייצגת את צרפת, כמו שמונאקו הייתה בחצי הגמר בשנה שעברה, התחושה היא כמו של הנבחרת הלאומית. אנחנו צריכים להרגיש את האנרגיות של מיליוני האוהדים שלנו. אני אופטימי ומרגיש שתהיה אנרגיה מיוחדת באצטדיון ביום שלישי".

ניימאר. AP
נסתדר בלעדיו. ניימאר/AP

על החיים ללא ניימאר אמר: "ברור שהיעדרותו מהמשחק היא לא חיובית, הוא השחקן הטוב בעולם והתרומה שלו פנטסטית, אבל הוא יוכל לעזור לנו גם מבחוץ, עם הרוח שלו, היחסים שלו עם הקהל, השחקנים, המועדון.. גם כשהוא לא משחק הנוכחות שלו מורגשת... דיברנו על הכל עם הרופאים של הקבוצה ועם הרופאים של נבחרת ברזיל, ועם המשפחה שלו... לפעמים יש אי הסכמה, אבל הדבר היחיד שחשוב זה הבריאות שלו, ולכן קיבלנו את ההחלטה לנתח".

על המעמד של אונאי אמרי אמר המנהל הספורטיבי ש"זה לא נושא שצריך לדבר עליו, הוא ואני החלטנו שצריך לדבר על זה בסוף העונה". על הפייר פליי הפיננסי אמר: "אנחנו רגועים, זה יותר עניינים חיצוניים, יש לנו עד חודש יוני. זה לא עניין של מכירת שחקנים, כי רמת ההכנסות של המועדון עלתה, הכל מאורגן, נהיה מסודרים עד ה-30 ביוני".

אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן. GettyImages
העיר בטירוף. קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully