וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "יכול להיות שפ.ס.ז' היא מדרגה עבור ניימאר לפני ריאל מדריד"

נשיא ברצלונה לשעבר רואה אפשרות שהברזילאי יצטרף לבלאנקוס: "הוא היה צריך לעזוב את בארסה כי רצה לזכות בכדור הזהב". אמבפה וקבאני ינוחו מול טרואה, הבן של ג'ורג' וואה ירשום בכורה?

עריכת וידאו:ניר חן

ניימאר לא יפגוש את ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, אולם השמועות לגבי מעבר אפשרי לסנטיאגו ברנבאו הולכות וגוברות על אף הפציעה. גם ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר, הודה כי זו אפשרות ממשית. "יכול להיות שפריס סן ז'רמן היא מדרגה לקראת חתימה בריאל מדריד", אמר האיש ששימש כנשיא ברצלונה עד 2010.

"ניימאר היה בגיל בו, אם הוא רצה לזכות בכדור הזהב, הוא היה חייב לעבור למועדון בו יהיה האיש המרכזי", הוסיף לאפורטה. "אני חושב שיהיה לו קשה לזכות בפרס לפני מסי, כי מסי השחקן הטוב בכל הזמנים. חבל שהוא לא ישחק בגומלין האלופות, הוא חשוב ופריס סן ז'רמן תזדקק לו מאוד אם ברצונה לחזור מפיגור 3:1".

על העונה שעוברת ברצלונה שלו אמר לאפורטה: "זו עונה טובה מאוד, הקבוצה מתחרה בכל המפעלים ויכול להיות שזו תהיה שנה שאף אחד לא ישכח. אנחנו פייבוריטים לזכות בליגה, אפשר לפתוח פער של שמונה נקודות מאתלטיקו מדריד".

בפריס סן ז'רמן עצמה ממשיכים לעסוק בגומלין מול הבלאנקוס ביום שלישי. אונאי אמרי החליט שלא לכלול בסגל למשחק הליגה מול טרואה את אדינסון קבאני, מרקו וראטי, חאבייר פאסטורה, מרקיניוס וקיליאן אמבפה, על מנת להעניק להם מנוחה. מי שכן זומן הוא טימותי וואה, בנו של ג'ורג' וואה האגדי, שעשוי לקבל דקות בכורה בקבוצה הבוגרת.

עוד בנושא:

מחזור 28 בצרפת: מונאקו ניצחה 1:2 את בורדו, הפער מפ.ס.ז' צומק ל-11 נק'
רופא נבחרת ברזיל: "ניימאר ייעדר בין חודשיים וחצי ל-3 חודשים"
"להתראות פריס": בצרפת משוכנעים שניימאר יעזוב את פ.ס.ז' בקיץ

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
השמועות הולכות וגוברות. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully