וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן בשירות היריבות של מכבי תל אביב: "ג'ורדי בירך אותי"

4.3.2018 / 8:10

מאמן מ.ס אשדוד, שמזוהה בשנים האחרונות עם מכבי תל אביב, חש לא בנוח עם העובדה שאסף מולה ארבע נקודות. על ההחלטה לפתוח עם שחר פיבן: "אחרי כל משחק שנספוג אעשה שינויים"

ספורט 1

במ.ס. אשדוד מרוצים מהנקודה שהשיגו אמש (שבת) מול מכבי תל אביב ומהעובדה שהגדילו את הפער מהפועל אשקלון שהפסידה למכבי נתניה.

לאור הקשר העמוק בין עמיר תורג'מן למכבי תל אביב, חש מאמן מ.ס. אשדוד קצת לא בנוח בסיום המשחק כאשר שוחח עם ג'ורדי קרויף אחרי שלקח לו ארבע נקודות מאוד חשובות בשני המשחקים שהתקיימו בין הקבוצות העונה. תורג'מן סיפר אמש: "ג'ורדי אמר לי - 'אתה צריך לעשות את הכי טוב עבור הקבוצה שלך. הכל בסדר'". תורג'מן הוסיף: "זה היה משחק שיכולנו גם לנצח, אבל גם היינו יכולים להפסיד בסוף. סך הכל אני מרוצה מהגישה של השחקנים. אני גם מרוצה מהסיבוב השני שלנו. אני חושב שעשינו כמות נקודות מכובדת". על העובדה כי בקרוב ישתחרר ג'קי בן זקן ממאסר, אמר תורג'מן: "היחסים שלי עם ג'קי טובים מאוד. אני שמח שעונשו קוצר ושבקרוב הוא ילווה אותנו מקרוב ויוכל לסייע".

תורג'מן החליט אתמול להחזיר להרכב את שחר פיבן על חשבון ויקטור גנב. "הבהרתי לשחקנים שלי שבכל משחק שהם יקבלו גולים, אני אעשה שינויים במשחק שאחריו. הבסיס מבחינתי זה לא לקבל שער ובטח לא שערים קלים מדי", הסביר המאמן.

במועדון היו מרוצים מההכנסה שהסתכמה בלמעלה מ-150 אלף שקל. כ-3,500 מאוהדי מכבי תל אביב הגיעו למשחק.

עוד בנושא

אשדוד סחטה 0:0 ממכבי תל אביב, נמצאת 5 נקודות מעל הקו האדום
עמיר תורג'מן אחרי התיקו: "מרוצה, אנחנו בדרך הנכונה"
וובה בראון: "יכולתי לשחק יותר ולתרום יותר להפועל באר שבע"

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ארבע נקודות שיעלו לקבוצה איתה הוא מזוהה לאבד תואר? עמיר תורג'מן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully