וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "אנחנו ממלאים את הדלי ובועטים בו כל פעם מחדש"

3.3.2018 / 22:33

קשר מכבי תל אביב יצא מאוכזב מה-0:0 עם מ.ס. אשדוד: "צריך ללמוד לנצח גם משחקים כאלה אם רוצים לקחת אליפות". ג'ורדי קרויף: "תוצאה מאכזבת". עמיר תורג'מן: "אנחנו בדרך הנכונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במשחק שסגר את משחקי יום השבת של המחזור ה-25 בליגת העל, מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 באצטדיון באשדוד. האורחים מתל אביב נראו חסרי ברק ופתרונות למשחק הצפוף של האשדודים, אך למרות האכזבה מהתוצאה הם נשארים במקום הראשון, לפחות באופן זמני, עם 52 נקודות. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים יעברו את הצהובים אם רק ינצחו במשחקים שלהם בהמשך השבוע. אשדוד זכתה בנקודה חשובה במאבקי התחתית, והיא במקום ה-12 עם 21 נקודות, חמש נקודות יותר מהפועל אשקלון שנמצאת במקום ה-13, מתחת לקו האדום.

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "לא שלטנו במשחק. לא הייתה לנו החזקת כדור ויצירתיות. היינו צריכים לשלוט בכדור ולא עשינו את זה. אנחנו צריכים להמשיך, זה מרתון. יהיה קשה מאוד בהמשך. זו תוצאה מאוד מאוכזבת ואנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה אם אנחנו רוצים לחשוב על אליפות. העובדות שם, איבדנו נקודות נגד קבוצות חלשות מאיתנו. בסופו של דבר לא באמת שלטנו במשחק, לא הגענו למצבים שלנו. הגענו לחצאי מצבים, אבל זה לא מספיק. אנחנו נשחק פעמיים נגד כל הקבוצות שנמצאות בשישייה הראשונה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה היום, אבל חושבים על המשחק הבא".

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ממשיך קדימה. עמיר תורג'מן/קובי אליהו

קשר הצהובים דור מיכה הוסיף: "גם בסיבוב הקודם הקבוצות שאנחנו מאבדים נגדן נקודות היו קבוצות התחתית. עם כל הכבוד לאשדוד, קבוצה שרוצה לקחת אליפות לא יכולה להרשות את זה לעצמה. צריך ללמוד לנצח גם משחקים כאלה אם רוצים להיות אלופים. אנחנו ממלאים את הדלי ובועטים בו מחדש כל פעם. מקווה שנבוא למאני טיים ונדע לשמור על יציבות. קל לנו יותר נגד קבוצות שבאות לשחק. היום היה לנו קשה לייצר מצבים. מה נאחל לי בהמשך העונה? בריאות ושנחגוג במאי".

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן: "זו בסופו של דבר נקודה אחת. רצינו לעשות יותר, אבל מכבי קבוצה מאוד חזקה. זה יפה, אבל היינו צריכים עוד קצת אמונה ליד השער. אני שמח, נהנתי מהשחקנים שלי שרצו והשקיעו. עברנו שבוע לא קל אחרי שהפסדנו בליגה לרעננה ובגביע בפנדלים. אנחנו צריכים להיות מפוקסים בכל זמן. אין משחקים קלים וזה לא מספיק עד שזה לא נגמר, אבל אנחנו בדרך הנכונה. הייתי המון שנים במכבי ויש לי פינה חמה אליהם בלב. ג'ורדי אמר לי 'זה כדורגל, תעשה את העבודה שלך'. זה הכדורגל, כולם מקצוענים, רוצים לנצח ולעשות את הטוב ביותר. נמשיך קדימה. לגדי קינדה יקח קצת זמן להחלים, לפחות שלושה-ארבעה שבועות עד שיחזור להתאמן בצורה סדירה. אני מקווה שבלסינג אלקה יחזור כבר השבוע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס אשדוד ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully