וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים: "הקבוצה לא מספיק טובה". ביקורת על קרויף

4.3.2018 / 7:05

אחרי עוד איבוד נקודות מול יריבה מהתחתית, שחקן בקבוצה טוען: "המסקנה ברורה, אנחנו לא מספיק טובים". בקבוצה מבקרים את החילופים של קרויף ומצפים ליותר ממיכה ודסה. וגם: קרויף מתנצל על האמירות נגד הנבחרת

ספורט 1

1. ציפייה ממיכה ודסה לשמור על רמה גבוהה

אכזבה עצומה במכבי תל אביב נוכח היכולת של הקבוצה אתמול (שבת) ב-0:0 מול מ.ס. אשדוד. במשך דקות ארוכות עמדו ג'ורדי קרויף והמנכ"ל בן מנספורד על כר הדשא ושוחחו על עוד הופעה כושלת של המועדון. קרויף הסביר מאוחר יותר כי זו שיחה רגילה ששניהם מקיימים כמעט אחרי כל משחק באחד החדרים שבאצטדיון הביתי בנתניה, אבל המחזה היה די ציורי כשילדים מקומיים שהורשו לעלות על כר הדשא בסיום, בעטו כדורים לרשת החשופה כשקרויף ומנספורד עומדים ומביטים בהם תוך כדי שיחה ערה על שלל הבעיות המקצועיות של הקבוצה. אחד משחקני מכבי תל אביב אמר אמש אחרי שהקבוצה כבר שבה לתל אביב: "מזל שלא הפסדנו. ארבע נקודות לקחה לנו מ.ס. אשדוד וזה מלמד על זה שמכבי תל אביב לא מספיק טובה. אם קבוצות כמו רעננה, אשקלון ואשדוד לוקחות לנו כל כך הרבה נקודות העונה, זה אומר שאין לנו קבוצה מספיק טובה. אנחנו יכולים לנצח את הפועל חיפה 0:4 ואחרי שבוע להפסיד לאשדוד. המסקנה שאנחנו לא מספיק טובים".

בקבוצה גם מצפים יותר מדור מיכה שבמשחקים רבים לא בולט מספיק ולא מצליח להביא את האיכויות שלו, אפילו שהוא מתופקד לא פעם בכנף השמאלית. לא פעם אמר קרויף כי למיכה אין ממש עמדה קבועה והוא מאפשר לו לשחק כמעט בכל מקום, בו הוא מוצא לנכון ולכן הציפייה היא שמיכה יהיה יותר מעורב והרבה יותר דומיננטי במשחק ההתקפה של הקבוצה. גם אלי דסה שזכה להרבה תשבחות אחרי המשחק מול הפועל חיפה, חזר לאפרוריות ורשם משחק חלש.

עוד בנושא

עוד אכזבה למכבי תל אביב: סיימה רק ב-0:0 מול אשדוד בחוץ
מיכה: "אנחנו ממלאים את הדלי ובועטים בו כל פעם מחדש"
ובינתיים, אצל היריבה באר שבע: וואקמה מקווה לחזור לפלייאוף

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול וובה בראון שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
מצפים לקצת יותר יציבות. מיכה/קובי אליהו

2. קרויף: "כואב מה שקורה לנו. לא יודעים להיות פייבוריטים"

אחרי שסיים לדבר עם מנספורד, קרויף הגיע לדבר עם התקשורת. "קשה לי להסביר מה קורה לנו. יכול להיות שהסיפור שלנו העונה הוא שאנחנו צריכים לקבל את המכה וליפול כדי לעמוד שוב על הרגליים. זה כואב לראות שבכל פעם שיש לנו הזדמנות לעשות צעד קדימה, אנחנו שוב פוגעים בעצמנו. וזה קורה פעם אחר פעם אחר פעם. זה קורה לנו הרבה כשאנחנו במקום הראשון וזה אולי מלמד על זה שאנחנו אוהבים לצוד אבל לא יודעים לשמור על זה. אנחנו כנראה מרגישים יותר נוח עם זה שאנחנו באים מאחור. יש לנו כנראה בעיה להוביל ולהוליך ולהגיע כפייבוריטים. בסופו של דבר אני מאמין שיש לנו את האופי כדי לעמוד במשימה. יש עוד מספיק נקודות בקופה ועוד הרבה משחקים בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב סופג אש. קרויף/קובי אליהו

3. קרויף מצטער על הדברים שאמר לקראת הנבחרת

על דבר אחד הצטער אמש קרויף. המשפט שלו מיום חמישי על זה שהוא מקווה כי אלי דסה, אייל גולסה ודור מיכה לא יוזמנו לסגל הנבחרת שיתכנס בקרוב, זכה לכותרות ולתגובות והוא הבין שהוא טעה. "אמרתי משהו שלא הייתי צריך לומר", אמר קרויף. "זו הייתה דעתי, אבל לא הייתי צריך לומר אותה. זה בא ממקום של רצון לשמור על בריאות השחקנים האלה שחוזרים מתקופה ארוכה שהם מיעטו לשחק עקב פציעות, אבל זה לא היה הכרחי לומר את הדברים. לא הייתי צריך להגיב כך באותו הרגע. לא רציתי ליצור כזו כותרת".

שחקני מכבי תל אביב אחרי התיקו באשדוד. קובי אליהו
לא היה מקום לחילופים אחרים? שחקני מכבי תל אביב בסיום/קובי אליהו

4. ביקורת על חילופי קרויף והקרדיט לבאטוקיו

קרויף לא נשאר נקי אמש. הביקורות כלפיו היו בעיקר על החילופים ובשל העובדה שהוא שוב נותן קרדיט לכריסטיאן באטוקיו שלא תורם הרבה למשחק של מכבי תל אביב. "אם במשחק כזה אלירן עטר וברק יצחקי נשארים על הספסל, אז הטעות היא כולה של ג'ורדי", אמר גורם הקשור למועדון. "דוידזאדה וגולסה לא צריכים להיכנס במשחק שאנחנו צריכים כלים התקפיים". קרויף השיב באשר לביקורות האלה והתייחס גם לעניין אי שיתופו עד כה של גידי קאניוק. "בכל פעם שלא ארכיב שחקן כזה או אחר ישאלו עליו אם לא ננצח. זה כבר קרה כמה פעמים וזה עוד יקרה. חוקי המשחק מאפשרים לי לשתף רק 14 שחקנים בכל משחק ותמיד יהיו שחקנים שלא ישחקו".

שחקן מכבי תל אביב, ארון שוינפלד. קובי אליהו
שוינפלד ובלקמן מאוכזבים, אמש/קובי אליהו

5. טיבי מגונן: "אנחנו קבוצה מצויינת ששגתה היום בקבלת החלטות"

מי שלא הסכים עם הקביעה כי מדובר במכבי תל אביב מאוד בינונית, הוא איתן טיבי. בלם מכבי תל אביב אמר אמש: "הטבלה מאוד צמודה והכל פתוח. שאלתם אותי בתחילת העונה מה קורה איתנו בתקופה לא טובה שהיינו ואמרתי את האמת שאנחנו לא מספיק טובים. היום אני לא חושב כך. היום אני לא מסכים שמכבי תל אביב לא מספיק טובה. אני חושב שאנחנו קבוצה מצויינת שהתחברה טוב מאוד. אין לי ספק שהתיקו הזה לא יקבע מי תהיה אלופה. אנחנו נצטרך לבוא מעכשיו לכל משחק עם רעב ומחוייבות. מה שעשה את ההבדל היום זה שקבלת ההחלטות שלנו לא הייתה מספיק טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully