וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה: "אני מקווה להתאושש לחלוטין עד פתיחת הפלייאוף"

3.3.2018 / 19:05

הכוכב הניגרי של הפועל באר שבע התייחס לפציעה: "אהיה בחוץ לכמה משחקים". התלבטות בין תומאש פקהארט לניב זריהן מול עירוני קרית שמונה, גם מיגל ויטור עשוי לשחק (א', 20:00, ספ' 2)

מחזור 25הסתיים04/03/2018
עירוני קרית שמונה
    0
    • (43) פקהארט
    הפועל באר שבע
    ספורט 1

    בווידאו: תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים

    עירוני קרית שמונה:

    המארחת התעסקה במהלך הימים האחרונים בעיקר בחגיגות ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי הניצחון על הפועל באר שבע ביום רביעי, והמאמן חיים סילבס ינסה מחר (ראשון, 20:00, ספורט2) להוריד את שחקניו אל הקרקע. מרכוס דיניז ייעדר בגלל פציעה, בעוד מילוש ראדיבוייביץ' עדיין סובל מכאבים וינסה להתאמן היום, כשלאחר מכן יידע המאמן האם הוא יעמוד לרשותו. איאד אבו עביד ישמש כמגן ימני, שובל גוזלן עשוי לחזור להרכב. "נכון שבליגה סיימנו את דרכנו, אבל אנחנו ספורטאים ונגיע לכל משחק כדי לנצח", אמר שחקן בקבוצה. "כל אחד פה מבין שהוא צריך להוכיח את עצמו לקראת העונה הבאה".

    הפועל באר שבע:

    המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה, כשבקרב השחקנים קיים מתח רב בנוגע להרכב. אחרי כמה ימים סוערים במיוחד תצא הקבוצה הערב לבית מחון בצפון כשרק נצחון ירגיע מעט את הרוחות במועדון. אנתוני וואקמה הפצוע, בן ביטון המושעה ודן איינבינדר המוצהב יהיו מחוץ לסגל, כאשר גם מיכאל אוחנה ומתן אוחיון לא ייכללו ב-18. מי שכן יהיה בסגל הקבוצה הוא החלוץ ואדים מנזון שלא שיחק עוד בליגה מאז הצטרף. דור אלו, חנן ממן ומאור מליקסון יחזרו להרכב, כשתומאש פקהארט או ניב זריהן יחליפו את וואקמה. גם מיגל ויטור עשוי לשחק.

    אנתוני וואקמה העלה הערב פוסט בחשבון האינסטגרם שלו והודה שהוא סובל מהפציעה: "אהיה בחוץ לכמה משחקים בשל הפציעה ממנה אני סובל בקרסול, איתה אני נאבק בשלושת החודשים האחרונים. אני מקווה להתאושש באופן מלא לפני שהפלייאוף מתחיל. #אלוהיםהואהטובביותר".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. קובי אליהו
    דקות ראשונות ב-2018? מיגל ויטור/קובי אליהו

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-20 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:8 בניצחונות ועוד חמישה משחקים הסתיימו בתיקו.

    * בניגוד לתוצאות הגביע, כל חמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של הפועל באר שבע. הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את באר שבע בליגה הייתה 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת ב-24 במאי 2015.

    * ברק בכר היה אז מאמן קרית שמונה, בשער עמד גיא חיימוב ובמרכז ההגנה ניצב שיר צדק. כיום שלושתם בצד השני (צדק עדיין מושעה) ומאז המעבר של בכר כאמור באר שבע מושלמת מול קרית שמונה בליגה.

    * הפועל באר שבע מחזיקה בהגנה הטובה בליגה, עם 18 שערי חובה בלבד.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 1500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully