וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תנסה להימנע מלנתח את וואקמה. הערכה: יחזור רק בפלייאוף

2.3.2018 / 9:12

האלופה תנסה להחזיר את הניגרי לכושר ללא התערבות כירורגית. שהר, זריהן וקואנקה מועמדים לפתוח במקומו בראשון. שחקנים הקרובים לבן ביטון: "הוא עשה טעות, אבל צריכים לצאת מזה ביחד"

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תנסה לשקם את הקרסול הפגוע של אנתוני וואקמה ללא ניתוח. הקבוצה קיבלה אתמול (חמישי) החלטה שהניגרי, ששיחק בשבועות האחרונים למרות הפציעה, לא יחזור עד שיתאושש לחלוטין. אולם למרות זאת, הצוות הרפואי החליט לאחר התייעצות עם וואקמה לנסות להחזירו לכושר בהדרגה ללא התערבות כירורגית שהייתה עלולה לגרום לו להיעדר תקופה ממושכת. על פי הערכות, וואקמה יחזור רק למשחקי הפלייאוף העליון (נותרו עוד שני מחזורים לעונה הסדירה).

עוד בנושא

אסיפה קשה בהפועל באר שבע, בן ביטון הושעה עד יום שני
שחקנים בקבוצה בביקורת: למה וואקמה הפצוע מקבל קרדיט?
לואי טהא אחרי ההדחה מהגביע: "למה הבלמים תמיד אשמים?"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו, איסק קואנקה. אדריאן הרבשטיין
ימתין בסבלנות? וואקמה על הספסל/אדריאן הרבשטיין

במועדון התעסקו אתמול באסיפה הקשה ובייחוד בהשעייה של בן ביטון, שיצא לבלות אחרי ההדחה מהגביע. חלק מהשחקנים הקרובים לביטון הביעו חשש שכעת המגן יהיה "שעיר לעזאזל", כהגדרתם. "בן עשה טעות, וגם הוא מבין את זה", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "אבל עכשיו כולם צריכים לקום מהמצב הזה ביחד".

הקבוצה תחזור היום לאימונים בתקווה שהעניינים יהיו יותר רגועים, לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה - אותה קבוצה שהדיחה אותה ברבע גמר הגביע - ביום ראשון הקרוב. דור אלו יחזור להרכב על חשבונו של ביטון המושעה. עדיין לא ברור אם בן שהר יפתח בכנף, או ששמא ניב זריהן או איסק קואנקה ימלאו את מקומו של וואקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully