וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה קוטלים את ריאל מדריד: "העונה הכי גרועה זה 3 עשורים"

ההפסד של הבלאנקוס מול אספניול המשיך את העונה העגומה שלהם בליגה. בתקשורת הקטלאנית בדקו ומצאו: אלו המספרים הכי גרועים מאז עונת 1990/1, אז התחלפו ארבעה מאמנים. זידאן ישרוד?

one

עונה בלבד אחרי ששברה את ההגמוניה של ברצלונה וזכתה באליפות, ריאל מדריד פשוט התרסקה בליגה הספרדית העונה ואם לא יקרה נס בלתי צפוי היא תיפרד מהתואר שלה שיילך לברצלונה או אתלטיקו מדריד. הבלאנקוס כבר מרוכזים במשחק הגומלין מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות, אך בתקשורת הקטלאנית עושים מטעמים מהכישלון של ריאל שאתמול נחלה הפסד חמישי העונה, 1:0 בחוץ מול אספניול.

עוד בנושא:

זידאן: "לפעמים אי אפשר להבין כדורגל, חייבים לקבל בהבנה זמנים קשים"
אספניול ניצחה 0:1 את ריאל מדריד, שרחוקה 14 נקודות מברצלונה

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עונה עונה כושלת. גארת' בייל/רויטרס

כדי למצוא פתיחת עונה רעה יותר של הבלאנקוס צריך ללכת אחורה כמעט שלושה עשורים, עד למרץ 91, אז הבלאנקוס שאומנו על ידי אלפרדו די סטפנו הפסידו ללוגרונייס באמצע חודש מרץ ודורגו במקום השביעי במחזור ה-26 עם 28 נקודות (40 נקודות עם שיטת שלוש הנקודות לניצחון שנהוגה כיום), 16 פחות מברצלונה של יוהאן קרויף.

די סטפנו אגב, פוטר ארבעה ימים לאחר ההפסד 3:1 לספרטק מוסקבה והודח עם קבוצתו בשמינית גמר גביע אירופה. רמון גרוסו היה זה שהחליף אותו עד שרדומיר אנטיץ' מונה באופן קבוע והפך למאמן הרביעי באותה עונה כשג'ון טושאק היה זה שפתח את העונה. מאז אותה עונה מקוללת, ריאל מדריד היתה במצב כל כך גרוע במחזור ה-26 רק בשלושה קמפיינים: עונת 2005/06, 2012/13 ו-2015/16. אגב, אם ברצלונה תנצח מחר את לאס פלמאס היא תפתח פער של 17 נקודות על פני ריאל מדריד, שכל העונה שלה כעת תלויה במשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully