וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לפעמים אי אפשר להבין כדורגל, חייבים לקבל בהבנה זמנים קשים"

מאמן ריאל מדריד נשמע מיואש אחרי ההפסד 1:0 לאספניול משער של ג'רארד מורנו בדקה ה-93. רפאל וראן: "לא נרים ידיים בליגה, אך הצ'מפיונס היא המטרה האמתית". וגם: איסקו חטף מהתקשורת בספרד

one

מחזור אמצע השבוע (23) בליגה הספרדית יצא אמש (שלישי) לדרך וסיפק הפתעה ענקית: אספניול גברה 0:1 על ריאל מדריד האלופה משער של ג'רארד מורנו בתוספת הזמן של המשחקוהמשיכה את העונה הדי עגומה של הבלאנקוס בליגה כשהפער בינה לברצלונה היריבה הגדולה עשוי לצמוח ל-17 נקודות ביום חמישי. זינדין זידאן חסר שחקני מפתח כמו מודריץ', קרוס, קאסמירו וכמובן גם את רונאלדו שקיבל מנוחה, אך גם זה לא מהווה אליבי למאמן שנחל הפסד ליגה חמישי אחרי שבכל העונה שעברה ריאל הפסידה רק שלוש פעמים.

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"לא עמדנו במשימה". זידאן/רויטרס

המאמן עצמו נשמע מיואש בסיום והכריז: "לפעמים אי אפשר להבין כדורגל. חייבים לקבל בהבנה את הזמנים הקשים. אחרי חמישה משחקים טובים ותוצאות טובות לא עמדנו במשימה. לא הגיע לנו להפסיד. התחלנו טוב מאוד והגענו לכמה הזדמנויות טובות, אבל לא כבשנו. הכי כואב שספגנו שער בדקה האחרונה של המשחק. זה מאוד אכזרי אחרי המאמץ הרב שאתה משקיע במשחק".

הבלם רפאן וראן הוסיף: "אנחנו לא נרים ידיים בליגה הספרדית. חסרה לנו עקביות. זה קורה לנו המון. אין לי הסבר למה שקרה. התחלנו טוב במחצית הראשונה אבל אז התחילה הנפילה. אנחנו לא משחקים ביחד והמחצית השנייה הייתה גרועה. אני לא חושב שההפסד הזה ישפיע על הגומלין נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות. זה המשחק החשוב שלנו. ליגת האלופות זו המטרה ואנחנו ניתן את כל מה שיש לנו במשחק הזה".

אגב, מי שחטף את מרבית הביקורת מהתקשורת הספרדית היה איסקו שהוחלף על ידי קארים בנזמה בדקה ה-69 של המשחק. על היכולת של איסוק נכתב ב"מארקה": "הוא היה רחוק מהיכולת הרגילה שלו. וניפק המון מהלכים לא מדויקים. הוא לא הביא למגרש את 'הקסם' הרגיל שלו והיה המוחלף הראשון".

עוד בנושא
ספרד: אספניול ניצחה 0:1 את ריאל מדריד
המהפכה של ג'רארד פיקה בגביע דייויס: "האיש החזק בטניס העולמי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully