וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "דחיתי הצעות מכל העולם כדי להישאר בארסנל"

מאמן התותחנים התייחס בעצבנות לדיווחים על כך שהנהלת המועדון שוקלת להיפרד ממנו בקיץ: "זה לא מעניין אותי". הצרפתי וקבוצתו יפגוש את מנצ'סטר סיטי בליגה בשחזור גמר גביע הליגה (ה', 21:45, ספ' 1)

ספורט 1

ארסן ונגר התייחס היום (רביעי) בזעם לגל השמועות על כך שיסיים את תפקידו בקיץ הקרוב אחרי 22 על הקווים של התותחנים. במסיבת עיתונאים שקיים היום לקראת המפגש מחר (חמישי, 21:45, ספורט 1) נגד מנצ'סטר סיטי, מפגש שינעל את המחזור ה-28 בפרמיירליג. המנג'ר הצרפתי אמר: "האמת שהעתיד האישי שלי הוא הדבר שהכי פחות מדאיג אותי. הדאגה שלי היא להכין את הקבוצה למשחק מחר מול מנצ'סטר סיטי".

כשהעיתונאים ניסו להקשות עליו ונגר המשיך ואמר: "כרגע חשפתי בפניכם את קו המחשבה שלי. אנחנו במצב בו צריך כל הזמן לחשוב על המשחק הבא. אתם העיתונאים לא שואלים את עצמכם האם מקום העבודה שלכם מובטח בסוף העונה. האם אני מצפה להיות המאמן גם בעונה הבאה? כרגע עניתי לכם ואם אתם רוצים הבהרות נוספות אתן לכם בדיוק את אותה תשובה. אני רק יכול להגיד שדחיתי הצעות מכל העולם כדי להיות בארסנל".

עוד בנושא
באנגליה מדווחים: האפשרות שוונגר יעזוב את ארסנל "מוחשית מתמיד"
מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את ארסנל וזכתה בגביע הליגה, צפו בתקציר
פפ גווארדיולה: "הגביע הזה הוא בשביל מנצ'סטר סיטי ולא בשבילי

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
לקראת מהפכה על הקווים? ארסן ונגר/רויטרס

המפגש מחר בין ארסנל למנצ'סטר סיטי יהיה השני בין המועדונים בשבוע הקרוב. ביום ראשון הביסה הקבוצה של פפ גווארדיולה את התותחנים 0:3 בגמר גביע הליגה במשחק בו ארסנל הציגה יכולת חלשה מאוד. לאחר המשחק הופיעו פרסומים לפיהן ההנהלה עשויה להיפרד מוונגר למרות שמחזיק חוזה גם לעונה הבאה. אפילו סומנו כבר יורשים פוטנציאליים, בראשם יוגי לב וברנדן רוג'רס. עוד ברשימה: לאונרדו ז'ארדים (מונאקו) ומיקל ארטטה (מנצ'סטר סיטי).

ארסנל תשמח לנקום בסיטי על ההפסד הכואב בגביע, כשהיא בעיקר יודעת שאיבוד נקודות נוסף בליגה ירחיק אותה מאוד מהרביעייה הראשונה. סיטי מצדה, תיאלץ להסתדר ללא פביאן דלף המורחק ופרננדיניו הפצוע אבל היא תחפש ניצחון שיעלה את יתרונה על השנייה, מנצ'סטר יונייטד, ל-16 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully