וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הגביע הזה הוא בשביל מנצ'סטר סיטי ולא בשבילי"

המאמן לא התרגש אחרי הזכייה בגביע הליגה, התואר האישי הראשון שלו בממלכה. סרחיו אגוארו: "זה גביע מיוחד עבורי". ברשת קטלו את ארסנל. ארסן ונגר ניסה לתרץ: "ספגנו שער מנבדל"

ספורט 1

שחקני מנצ'סטר סיטי היו מאושרים אחרי שהביסו 0:3 את ארסנל החלשה באצטדיון וומבלי וזכו בגביע הליגה האנגלי בפעם החמישית בתולדות המועדון.

זה היה התואר הראשון של פפ גווארדיולה עם התכולים. המאמן נשמע נרגש הסיום ואמר: "אני מאושר בשביל האוהדים שלנו ובשביל המועדון. הגביע הזה הוא של מנצ'סטר סיטי ולא שלי. המחצית הראשונה לא הייתה כל כך טובה. עשינו בה הרבה טעויות. במחצית השנייה שיחקנו עם המון תעוזה ושחקנים הביאו את האישיות שלהם למגרש".

סרחיו אגוארו שכבש את השער הראשון לזכות התכולים הוסיף: "זה גביע מאוד מיוחד עבורי אישית ועבור הקבוצה שלי. היינו יותר טובים מהם ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא שלנו בפרמירליג". על הטענות של שקודראן מוסטפי לעבירה שאגוארו כביכול ביצע עליו במהלך שהוביל לשער הראשון אמר הארגנטיני: "לא הייתה שום עבירה. בסך הכול נגיעה קלה. זה היה שער חוקי".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"היו טעויות במחצית הראשונה". פפ גווארדיולה/רויטרס

הקפטן וינסנט קומפני שכבש את השער השני נשמע מאושר ואמר: "לנצח 0:3 בוומבלי זו תוצאה אדירה מול כל יריבה. הייתה לי תחושה שאכבוש היום ואני שמח שזה קרה".
מנגד, מנג'ר ארסנל ניסה להסביר את היכולת החלשה של חניכיו והכריז: "הייתה לנו הזדמנות טובה לכבוש ראשונים, אבל אחרי זה עשינו טעות קשה שהובילה לשער הראשון. בהמשך היה לנו חוסר מזל כי השער השני שספגנו היה מנבדל. אבל מזל טוב למנצ'סטר סיטי. הם היו יותר טובים. חייבים לדעת לקבל ביקורת אבל צריך גם להתאושש ממנה".

הביקורות, אגב, לא איחרו להגיע. חלוץ העבר טדי שרינגהאם למשל אמר לאחר שריקת הסיום: "האמת היא שאף אחד משחקני ארסנל לא הופיע למשחק".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את ארסנל וזכתה בגביע הליגה, צפו בתקציר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully