וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מדווחים: האפשרות שונגר יעזוב את ארסנל "מוחשית מתמיד"

המאמן חתום עד 2019, אולם בכירים בהנהלת התותחנים משתכנעים שמיצה את עצמו אחרי 22 שנה בתפקיד ורוצים להחליפו בקיץ, בייחוד אם לא יעלה לליגת האלופות. לב ורוג'רס מועמדים

ספורט 1

בווידאו: ה-3:0 של ארסנל מול מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה

האם עידן ארסן ונגר בארסנל קרוב לסיום? ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים כי הנהלת התותחנים שוקלת מחדש את עתידו של המאמן הוותיק - שנמצא בתפקיד 22 שנה - למרות שבמאי שנה שעברה חתם על חוזה חדש לשנתיים. על פי הדיווח, האפשרות שהקדנציה הארוכה של הצרפתי תסתיים בקיץ הקרוב "מוחשית מתמיד" ואפילו סומנו כבר יורשים פוטנציאליים, בראשם יוגי לב וברנדן רוג'רס. עוד ברשימה: לאונרדו ז'ארדים (מונאקו) ומיקל ארטטה (מנצ'סטר סיטי).

ונגר עצמו, אגב, לא נסוג מאמירותיו על כך שירצה להשלים את חוזהו עד תום, וממשיך להתעקש שיישאר בתפקיד לפות עד 2019. למרות זאת - כך על פי "דיילי מייל" - יותר ויותר בכירים בהנהלה משתכנעים שכהונתו צריכה להסתיים ושיש לפתוח דף חדש עם מאמן צעיר ועדכני יותר.

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את ארסנל וזכתה בגביע הליגה
גווארדיולה: "הגביע הזה הוא בשביל מנצ'סטר סיטי ולא בשבילי"

ארסן ונגר ארסנל. רויטרס
זה הסוף? ונגר/רויטרס

כעת ונגר עומד בפני מבחן: על פי הדיווח, אם לא יצליח להעלות את הקבוצה לליגת האלופות, הסיכויים שיעזוב יהיו "גבוהים מאוד". בהתחשב בעובדה שהתותחנים מדורגים במקום השישי בלבד בפרמיירליג מרחק שמונה נקודות מהחמישית צ'לסי ועשר מהרביעית טוטנהאם, סיכויה היחיד להגיע למפעל הבכיר ביבשת הוא באמצעות זכייה בליגה האירופית. תרחיש סביר, אבל לא מובן מאליו בהתחשב בעובדה שבשלב הבא מחכה לה מילאן.

ונגר בן ה-68 החל לאמן את ארסנל לראשונה ב-1996, ומאז הפך לסמל הגדול והמוכר ביותר שלה בעידן הנוכחי. במהלך השנים זכה עם התותחנים בשלוש אליפויות אנגליה - האחרונה שבהן בשנת 2004 - וכן הוסיף לארון של המועדון שבעה גביעי אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully