וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "צריך להרוג את המשחק נגד הפועל כפר סבא ולעלות לחצי גמר"

28.2.2018 / 11:00

בבירה דרוכים לקראת משחק הגומלין בגביע המדינה: "גול אחד של כפר סבא וסתם ניכנס ללחץ". ורד עשוי להשתלב, עלות החוזה החדש של שכטר עשויה להגיע לכ-2 מיליון ש"ח ברוטו לעונה

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מקווים כי המשחק הערב (רביעי, 21:00, ספורט 5 פלוס לייב) מול הפועל כפר סבא במסגרת רבע גמר גביע המדינה (0:2 לצהובים-שחורים במשחק הראשון) יוכרע בשלב מוקדם כך שעידן ורד יוכל להשתלב בדקות האחרונות של המשחק. ורד נכלל ב-19 השחקנים שהוזמנו למשחק וצפוי להיות גם בסגל הסופי. בתכנון המקורי בתחילת השבוע אמור היה השחקן לחזור לסגל רק נגד הפועל עכו בראשון, אך התחושה הפיזית הטובה שלו באימונים וגם הסגל המצומצם הביאו לכך שהקשר עשוי לקבל דקות כבר הערב.

בשל פציעות, הרחקות ועומסים בית"ר תעלה בהרכב משני היום כאשר מספר שחקני נוער יצטרפו לסגל. יחד עם זאת, הצוות המקצועי לא מקל ראש במשחק ואתמול נערכו שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים על מנת שיבואו מוכנים: "גול אחד של כפר סבא וסתם ניכנס ללחץ. צריך מהפתיחה לבוא דרוכים, להרוג את המשחק ולעלות לחצי גמר" אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

עידן ורד בין 19 המוזמנים למשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל כפר סבא
הפערים בין בית"ר ירושלים לאיתי שכטר: 50 אלף דולר נטו לעונה
איתי שכטר בחדר ההלבשה אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע: "איזה פספוס, היינו הרבה יותר טובים"

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר טוענים שמדובר בחודש קריטי. איתי שכטר/ברני ארדוב

אנטואן קונטה יחזור לארץ בלילה שבין חמישי לשישי וצפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד עכו ביום ראשון. ז'אורז'יניו יעבור טיפול במטרה להכשירו עד לפלייאוף, כמו גם מרסל הייסטר, שברכו עדיין נפוחה וייתכן כי ייעדר כחודש ימים. אנתוני וארן יישלח לצילום נוסף בנוגע לכאבי הגב מהם הוא סובל כבר תקופה וייתכן כי יקבל מנוחה במספר אימונים השבוע על מנת שיחלים.

בנוגע למו"מ עם איתי שכטר, בבית"ר מבינים שהזמן דוחק ואם המו"מ לא יבשיל בשבועות הקרובים השחקן ייכנס למו"מ עם קבוצות נוספות: "זה חודש קריטי לסגור עם שכטר" אמרו גורמים בבירה, "מעבר לחודש הזה זה עשוי להיות מאוחר וגם יקר יותר". אמנם מדובר בסכומים שאלי טביב לא רגיל לשלם עבור שחקנים ישראלים, אך במקרה של שכטר מדובר במנהיג ובשחקן המשמעותי ביותר בקבוצה. עלות העסקתו של שכטר בחוזה חדש עשויה להגיע לכ-2 מיליון ש"ח ברוטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully