וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר בחדר ההלבשה: "איזה פספוס, היינו הרבה יותר טובים"

26.2.2018 / 6:45

במשך כל השבוע דיברו ביניהם שחקני בית"ר על ניצחון בטרנר. בסיום הבינו כמה הגיע להם. וגם: קמפיין השקופים בהישג של בית"ר, השיחה המנצחת עם המצטיין במגרש והחוזה המתקרב של שכטר. ומי שכח את כובש השער של בית"ר באצטדיון בבאר שבע?

ספורט 1

1. במהלך השבוע, כל אחד משחקני בית"ר ירושלים שנשאל לקראת המשחק בטרנר אמר: "אנחנו מנצחים". אתמול (ראשון) לאחר התיקו כל שחקן שיצא מטרנר החליף את הסלוגן ל"אנחנו פראיירים". בבית"ר הרגישו כי זה היה משחק שהיו צריכים לקחת, לעלות למקום הראשון ולא לעצור עד הסוף. איתי שכטר שמר על פאסון ואמר לכל כלי התקשורת כי הוא בסך הכל מרוצה מהתוצאה וקינח ב"לא צריך להיות חזירים", אבל בחדר ההלבשה כבר אפשר היה לשמוע אותו אומר "יאללה, איזה פיספוס של ניצחון, היינו הרבה יותר טובים".

כששכטר התחיל לדבר בעמדת הראיונות, דן איינבינדר עבר ברקע וצעק לו "די, די, איתי, מה אתה רוצה? די לגנוב דעת". שכטר כבר שכח מה רצה להגיד ואמר: "דן הוציא אותי מהריכוז, הוא טוב בזה". שכטר בישל אתמול משחק רביעי ברציפות וכשנשאל האם הוא התמקם בעמדת הפליימייקר של בית"ר, ענה: "כן, אני יודע. אני שמח שהחברים מסיימים בסופו של דבר. אני תמיד שמח להבקיע אבל הכי חשוב זה שהקבוצה מצליחה ואני עוזר לה".

עוד בנושא:

שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, ממן בשלו: הציונים
בן זקן: "אני גאה בקבוצה שלנו". שכטר: "ככה נראה מועדון גדול"
ליגת העל: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1 מרתק

איתי שכטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבהיר כי הוא רוצה להישאר. איתי שכטר/ברני ארדוב

לגבי האירוע השנוי במחלוקת עם גיא חיימוב, אמר שכטר: "אני לא מבין את החוקה במאה אחוז. חיימוב בעט בי, הוא עשה את זה חצי בצחוק אבל במקום מתוקן זה כרטיס אדום. יכול להיות שחששו קצת כי זה משחק עונה, יכול להיות שזה בגללי אבל שוכחים וממשיכים הלאה". לקראת הסיום שכטר נתן הוראה לשחקני בית"ר להרגיע ולהישאר עם מספיק שחקנים מאחור: "עשינו מאמץ אדיר. לבוא לטרנר ומחצית שנייה ללחוץ על כל המגרש. היינו פה טובים הרבה פעמים ויצאנו עם הפסד שאמרו שאנחנו נחמדים וחמודים. כשראיתי שהתעייפנו אמרתי שאין מצב שאנחנו יורדים עם הפסד מהמשחק הזה והרגענו את העניינים".

שכטר נשאל האם החילוף של לואי טהא במתן אוחיון גרם לשינוי באלופה, ואמר: "דברים קורים לכל קבוצה שעושה חילוף של בלם. לפעמים חוסר ביטחון של שחקן שנכנס. ראינו שיש חילוף, לואי טהא יותר משמעותי והבנו שצריך להמשיך ללחוץ". אגב, בשבועיים האחרונים נרשמה התקדמות במגעים בין בית"ר לשכטר בנוגע לחוזה לשנתיים הבאות ונראה כי כבר בימים הקרובים תתקיים פגישה בין הצדדים במטרה לנסות ולהגיע להבנות. שכטר הבהיר גם אתמול כי הוא רוצה להישאר בבירה בשנים הבאות.

עוד באותו נושא

בן זקן: "אני גאה בקבוצה שלנו". שכטר: "ככה נראה מועדון גדול"

לכתבה המלאה
יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הייתי צריך לבוא כבר בשנה שעברה". יקוב סילבסטר/ברני ארדוב

2. בקבוצה לקחו את אריק סאבו לשיחה לפני המשחק והסבירו לו את החשיבות שלו במשחק בטרנר. בבית"ר חששו שהסלובקי ייעלם והוא יברח מהלחץ וביקשו ממנו כל הזמן לבוא לכדור ולהוביל. בשורה התחתונה סאבו היה הקשר הטוב במגרש אתמול ואולי גם הוכיח לבית"ר שמעתה והלאה יש על מי לסמוך באמצע.

יקוב סילבסטר הוא הבינגו של הצהובים-שחורים בחלון ההעברות האחרון. נגד אשקלון הוא סחט פנדל, נגד בני יהודה כבש, אתמול בטרנר שער שיוויון וכמעט שער ניצחון. זה לא פשוט לשחקן זר להיות מעורב בכל משחק בשער עוד לפני שהתאקלם, לפני שנכנס לכושר ולפני שפתח פעם אחת בהרכב. בינואר של העונה שעברה סילבסטר היה סגור בבית"ר בשכר גבוה יותר אך הבריז ברגע האחרון. אתמול ביציאה מטרנר הוא הודה: "הייתי צריך לבוא כבר בשנה שעברה, האווירה כאן מאוד מתאימה לי".

סילבסטר הגיע למשחק לאחר שהצטרף לאריק סאבו לנקודת האיסוף בדרך לטרנר. בסיום כשעלה לאוטובוס בחזרה לנקודת האיסוף התברר לו כי סאבו שכח אותו ונסע עם אשתו, כך שאין מי שייקח אותו הביתה לבת ים. בסופו של דבר נמצא לו הטרמפ המתאים הביתה והכל בא על מקומו בשלום.

שחקן בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר. סוכנות ג'יני
ההערכה היא שייעדר בשבועות הקרובים. מרסל הייסטר/סוכנות ג'יני

3. קבלו את השקופים: בתוך כל המשחק הטוב של בית"ר צריך להזכיר את אלה שמקבלים הכי מעט קרדיט. טל כחילה, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, שון גולדברג. כאלה שלא בנו עליהם במיוחד בקיץ או בינואר והפכו להיות חלק מהנשמה של הקבוצה, וחלק חשוב במאבק האליפות. דיברו אתמול על כך שבאר שבע שיחקה עם הבלמים 4 ו-5 שלה, כל אחד מהם עדיין מרוויח יותר מכחילה וסירושטיין יחד.

4. מרסל הייסטר הוחלף במחצית בשל פציעה. ההערכה היא כי הוא סובב את הברך וייעדר בשבועות הקרובים. הייסטר היה עצבני והתקשה לקבל את השיבוץ של שון גולדברג במקומו ובסיום גם ביקש הבהרות בנוגע למעמדו. ייתכן כי השחקן יישלח לצילום בימים הקרובים ובכל מקרה ייעדר ביום ד' נגד הפועל כפר סבא בגביע, כמו גם איתי שכטר ומיקי סירושטיין המוצהבים. בבית"ר יאפשרו מנוחה לעוד מספר שחקנים שסובלים מעומס.

אנטואן קונטה מתלונן כבר תקופה על בעיות אישיות בפני נציגיו וייתכן שיזכה למספר ימי חופש לטפל בבעיות. קונטה עבר שבוע לא פשוט ובקבוצה אף שקלו לספסל אותו בשל כל הבעיות המטרידות אותו. השחקן עצמו אמר בסיום כי יפתור את בעיותיו ולא ייתן לזה לפגוע לו בכדורגל.

5. המשטרה דיווחה כי כשעה לאחר המשחק כמה עשרות אוהדי בית"ר התעמתו עם מאבטחים ליד אחת הכניסות לאיצטדיון. לאחר מכן נעצר אוטובוס האוהדים בדרכו הביתה וחלקם עוכבו לחקירה. השוטרים עצרו 4 חשודים במעורבות באירוע, בהם שני קטינים בני 17. העצורים צפויים לבוא בפני בית משפט במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully