וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "אני גאה בקבוצה שלנו". שכטר: "ככה נראה מועדון גדול"

25.2.2018 / 23:05

מאמן בית"ר היה מרוצה אחרי התיקו אצל האלופה: "היינו טובים במחצית השנייה, שיחקנו בבית של קבוצה חזקה מאוד". החלוץ נמנע מהצהרות: "מרוצים מהנקודה, אבל חושבים רק על כפר סבא כרגע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הייתה קרובה הערב (ראשון) להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת באצטדיון טרנר במסגרת הליגה, אבל למרות מחצית שנייה מצוינת הסתפקה ב-1:1 מול האלופה הפועל באר שבע ונותרה מרחק נקודה מהפסגה, שם ניצבת מכבי תל אביב עם 51 נקודות ועדיפות על באר שבע בזכות כמות ההבקעות. יקוב סילבסטר המחליף השווה בדקה ה-60 והאריך את רצף ההבקעות של קבוצתו ל-30 משחקי ליגה, אחרי שער של חנן ממן לזכות המארחת בדקה ה-31. בית"ר הגיעה למצבים רבים בזכות איתי שכטר ונעצרה פעמיים בקורות, בדרך לתיקו החמישי שלה העונה.

עוד בנושא:
כל הרצפים נשמרו: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1 מהנה

תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

בני בן זקן אמר בסיום: "אנחנו גאים בקבוצה שלנו. באיך שנראנו ואיך ששיחקנו. באנו עם גישה התקפית. וראן נפצע בחימום. ספגנו ממצב נייח וזה מבאס. במחצית השנייה היינו טובים, שלטנו וזה קשה בבאר שבע. נראנו ממש טוב ואנחנו גאים".

בן זקן הוסיף: "לא נסוגים אחורה בהחלטה. שיחקנו בבית של קבוצה חזקה. אנחנו גם קבוצה שיודעת ללחוץ וגם לרדת אחורה. אם מסתכלים על כך המשחק, אפשר להיות גאים. ניסינו לנצח, אך סיימנו בתיקו. ממשיכים הלאה. וראן הרגיש את הגב, קיבל זריקה והיא השפיעה עליו לאט לאט. בסוף הוא יכול היה להיכנס וזה מה שקרה. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. המטרה למצות 100 אחוז מהפוטנציאל. אין לי תשובה אחרת לזה עכשיו"

איתי שכטר: "לחזור מפיגור בטרנר זה מראה על אופי. אני גאה בחברים שלי שנתנו את הכול. ככה נראה מועדון גדול. לבוא לטרנר, לחזור מפיגור וכמעט לנצח זה אומר הרבה. אנחנו מרוצים מהנקודה הזו ומתקדמים לאט לאט". על הבישולים שלו: "לפעמים אני מבקיע ולפעמים מבשל, אני שמח שחזרנו מפיגור במגרש הכי קשה. המשחק שלנו היום היה טוב ברוב הדקות. שמחים מהנקודה אבל לא משתגעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך להשתיק את המבקרים. בן זקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully