וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא: עידן ורד בין 19 המוזמנים למשחק

27.2.2018 / 22:31

אחרי היעדרות של כמעט ארבעה חודשים, הקשר עשוי להיכלל בסגל לגומלין רבע גמר הגביע (21:00, 5 לייב), אליו תופיע קבוצתו בהרכב משני לאור היתרון 0:2 ממשחק החוץ. בויסן וסילבסטר צפויים לפתוח

ספורט 1

בווידאו: ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע ביום ראשון

    בית"ר ירושלים:

    עידן ורד נכלל ב-19 השחקנים שהוזמנו למשחק מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5 לייב) בגומלין רבע גמר הגביע מול הפועל כפר סבא, אך לא ברור אם יהיה בסגל או שמא יישב משחק נוסף ביציע. הקשר בן ה-29 נעדר בגלל מחלה מאז תחילת נובמבר ובשבוע שעבר ערך אימון מלא ראשון אחרי יותר משלושה חודשים. בכל מקרה, בית"ר תעלה לאור היתרון המשמעותי (0:2 בחוץ) ורשימת המורחקים, הפצועים והמותשים. דוד קלטינס, דויד בויסן, יעקב בריהון, חן דילמוני ועופר ורטה צפויים לקבל מקום בהרכב, יקוב סילבסטר עשוי לפתוח אחרי שכבש פעמיים ברציפות.

    הפועל כפר סבא:

    ריימונדס ז'וטאוטאס חגג ניצחון בכורה כמאמן הפועל כפר סבא ביום שישי עם 0:3 על נשר ונערך כבר למשחק העונה של הליגה הלאומית, ביום שני במושבה מול הפועל באר שבע. בטדי הוא צפוי לערוך רוטציה כדי להפחית בעומס של שחקניו, לאור העובדה כי הסיכוי להפוך את התוצאה אחרי ההפסד הביתי 2:0 הוא קלוש למדי. בן כוואז חוזר מצהובים ועשוי להחליף בעמדת המגן הימני את טום שלח הפצוע, גם דרווידאס שרנאס עשוי לפתוח.

    מבצע מטורף למשפחה

    חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

    לכתבה המלאה
    עידן ורד בית"ר ירושלים. קובי אליהו
    התגעגע למגרשים. עידן ורד/קובי אליהו

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully