וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפערים בין בית"ר ירושלים לאיתי שכטר: 50 אלף דולר נטו לעונה

27.2.2018 / 6:30

במועדון הסכימו לדרישת החלוץ לחוזה לשנתיים ומציעים 200 אלף דולר לעונה, בעוד הוא דורש כ-250 אלף. בבירה אמרו: "נעשה הכל כדי להשאיר אותו". וגם: הסיבה שקונטה ביקש לא לפתוח בבאר שבע

ספורט 1

מלבד מאבק האליפות, מה שמעניין את אוהדי בית"ר ירושלים יותר מהכל הוא עתידו של איתי שכטר. לאחר שבשנים האחרונות הקבוצה מהבירה ויתרה על תחרות להשארת שחקנים מובילים שעברו לקבוצות בכירות אחרות בישראל, במקרה של שכטר, בדיוק כמו בזה של עידן ורד, בבית"ר מתכוונים להילחם על החלוץ ולהשאיר אותו במועדון בשנים הבאות.

אם עד לפני שבועיים הפערים בין הצדדים היו על אורך החוזה, במועדון הביעו נכונות להחתים את הקפטן לשנתיים הבאות וכעת מה שמפריד בין הצדדים הם פערים כספיים. בבית"ר מציעים לשכטר חוזה לשנתיים ב-200 אלף דולר לעונה (כפי שהוא מרוויח היום), בעוד הוא רוצה 250 אלף דולר לעונה.

בשיחות שנערכו בשבוע האחרון, הצדדים הביעו נכונות להיפגש ולנסות להגיע למתווה בו הקפטן ימשיך במועדון, אך המו"מ עדיין רחוק מסיום. השחקן עצמו רוצה לסגור את הנושא כמה שיותר מהר כדי להגיע לפלייאוף העליון בראש שקט. בבית"ר אמרו אתמול: "אין פה שום משחק, יש רצון אמיתי ונעשה הכל כדי להשאיר את שכטר".

איתי שכטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר מתכוננת להילחם עליו. שכטר/ברני ארדוב

אנטואן קונטה קיבל אישור מראשי המועדון לטוס לצרפת כדי לטפל בבעיותיו האישית. מעבר לעניינים המשפטיים שהסתבכו עבור השחקן בפרשת התקיפה, אשתו נשארה עם בנם בצרפת ולא מעוניינת בשלב זה לחזור לישראל.

קונטה עבר שבוע קשה ולפני המשחק נגד הפועל באר שבע אף ביקש מהצוות המקצועי לא לפתוח בהרכב היות והוא מרגיש שהוא לא מספיק מרוכז, אך לאחר שיחה עם אלי אוחנה הוא התעשת . בסיום המשחק הוא שוחח עם אוחנה, שאישר לו לטוס הביתה למספר ימים.

קונטה אמר לשחקנים: "העדפתי לא לפתוח בשביל הקבוצה, זה משחק חשוב ופחדתי שהראש שלי לא במקום ואזיק לקבוצה". הצרפתי נראה נרגש מכך שהקבוצה יזמה את הטיסה שלו הביתה על מנת שינקה את הראש והודה לראשי המועדון.

מחר תפגוש הקבוצה את הפועל כפר סבא במשחק הגומלין של שמינית גמר גביע המדינה (0:2 לבית"ר ירושלים במשחק הראשון). בשל הרחקות, פציעות ועומסים בית"ר תעלה בהרכב משני. מי שאמורים לקבל דקות הם דוד קלטינס, דויד בויסן, יעקב בריהון, חן דילמוני, עופר ורטה ואור וקנין. יקוב סילבסטר שכבר נכנס לרוטציה גם במשחקי הליגה ועשה זאת בהצטיינות רבה, צפוי לפתוח.

בבית"ר מעריכים שלפחות 12 אלף צופים יגיעו למשחק הבית נגד הפועל עכו ביום ראשון.

עוד באותו נושא

בית המשפט המחוזי גזר עונשי מאסר על שמונה חברי לה פמיליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully