וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי גזר עונשי מאסר על שמונה חברי לה פמיליה

26.2.2018 / 10:50

עונשי מאסר של בין 22 חודשים לארבע שנים נגזרו על שמונה מתוך 21 האוהדים אשר הוגש נגדם כתב אישום באשמת עבירות אלימות שביצעו. פרקליטות מחוז ת"א: "טענו לעונשים גבוהים יותר"

ספורט 1

שופט בית המשפט המחוזי בני שגיא גזר הבוקר (שני) עונשי מאסר של בין 22 חודשים לארבע שנים לשמונה חברי "לה פמיליה" מתוך 21 האוהדים אשר הוגש נגדם כתב אישום באשמת עבירות אלימות שביצעו במסגרת הארגון. השופט שגיא החמיר עם הנאשמים, שחלקם סברו כי ירצו עונש של עבודות שירות ולא מאסר בפועל. הנאשמים עצמם ובני משפחותיהם קיבלו בתדהמה את גזרי הדין והודיעו כי הם יערערו על חומרתו.

דניאל אלישייב קיבל 30 חודשים מאסר בפועל, קנס כספי והרחקה של חמש שנים ממגרשי הכדורגל. על דור מגידיש נגזרו 24 חודשים מאסר וגם כן קנס כספי והרחקה לחמש שנים מהמגרשים. ניב מנור ואביתר יוסף קיבלו עונש של 22 חודשי מאסר כל אחד, בנוסף להרחקה מהמגרשים לחמש שנים. 48 חודשים נזגרו על אליעד משה, על רן יצחקי 30 חודשים, כמו על גדי יחיאלוב.

עוד בנושא:

שכטר בחדר ההלבשה: "איזה פספוס, היינו הרבה יותר טובים"
איתי שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, חנן ממן בשלו: הציונים
בני בן זקן: "אני גאה בקבוצה שלנו". איתי שכטר: "ככה נראה מועדון גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה פמיליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך הדין משה אורן, המייצג את הנאשמים גדי יחיאלוב ודניאל אלישייב: "אנו נלמד את גזר הדין המחמיר ונשקול צעדנו להמשך, לרבות ערעור לבית המשפט העליון".

עורכת הדין רוזה דהרי הלוי המייצגת את הנאשם רן יצחקי :"קיבלתי הבוקר את גזר הדין ואני מכבדת את האמור בו ואת בית המשפט. עם זאת, בהתייחס לרכיב המאסר שהוטל על מרשי אני סבורה כי היה על בית המשפט הנכבד להעניק משקל גדול יותר לשיקול השיקום ולדרך הטיפולית האינטנסיבית אותה עבר הנאשם. נגיש ערעור בהתאם".

תגובת פרקליטות מחוז תל אביב: "ביהמ"ש גזר על הנאשמים עונשי מאסר בפועל בגין עבירות אלימות חמורות שביצעו במסגרת ארגון לה פמיליה. עבירות אלו בוצעו על רקע אידיאולוגי, בצורה מאורגנת ושיטתית, ללא כל התגרות מצד אוהדי הקבוצות היריבות. מדובר בפעם הראשונה בה נגזרים עונשי מאסר בפועל על חברי ארגון לה פמיליה בשל עבירות שביצעו במסגרת השתייכותם לארגון. עם זאת, אנו טענו לעונשים גבוהים יותר וביהמ"ש קבע אחרת. אנו נקרא את נימוקי גזר הדין ונשקול את צעדינו בהמשך".

עורך הדין זהר ארבל המייצג את הנאשם דור מגידיש: "העונש שנגזר על מרשי נמוך מזה שנגזר על מרבית הנאשמים בפרשה. יחד עם זאת, לאחר שנלמד את נימוקי בית המשפט, נבחן את המשך צעדינו".

עורך הדין עדי כרמלי המייצג את הנאשם ניב מנור: "גזר הדין התקבל רק היום, בכוונתנו ללמוד לעומק את נימוקיו ועיקרו ולאחר מכן תינתן תגובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully