וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיחות העידוד: "מבחן חשוב למאבוקה וקוסטדינוב"

28.2.2018 / 9:03

אחרי שתורגלו אתמול בהרכב, במכבי חיפה תולים תקוות שמשהו ישתנה ביכולת של הזרים לקראת הדרבי בגביע (ה', 20:50). 15 אלף צפויים לעודד ביציעים. אחרי התלבטויות, שטקוס ומיטרבסקי צפויים לפתוח בהפועל חיפה

צילום מסך

"הדחה מחר והעונה הזאת נגמרה. צריך לשחק לא רק על הכבוד שלנו, אלא גם על הכבוד של האוהדים. הם סבלו הרבה השנה. גם לשחר מגיע, הוא שם הרבה כסף. אי אפשר ללכת הביתה חודשיים וחצי לפני שהעונה נגמרת". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לקראת הדרבי מחר (ה', 20:50) מול הפועל חיפה. כזכור, אתמול תרגל פרד רוטן שלושה שינויים בהרכב של מכבי חיפה: ארנסט מאבוקה החליף את רז מאיר, גיורגי קוסטדינוב את גל אלברמן ובהתקפה עומר דמארי תורגל על חשבון סטפנוס אתנסיאדיס.

גם במשחק האחרון ערך ההולנדי שלושה שינויים. אחרי השיחות של הזרים אצל הפסיכולוג, אתמול אמרו בקבוצה כי "זה מבחן חשוב עבור מאבוקה וקוסטדינוב", שזכו לאחרונה לשיחות עידוד גם מהצוות המקצועי. רוטן לא שוחח אתמול עם השחקנים והעביר את השרביט לעוזריו איתי מרדכי ורוב מאס, כדי להקרין תקציר של המשחק הראשון (2:2). "נהיה חייבים לכבוש כדי להעפיל לשלב הבא", הסביר העוזר ההולנדי, שערך השוואה בין המחציות במשחק הקודם.

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הגיעו לחגוג את חג הפורים עם ילדי בית הספר "אופקים" לבעלי צרכים מיוחדים עם נכות קשה. שוער הקבוצה, עומרי גלזר, אמר לקראת הדרבי: "כרגע המצב לא טוב. יש לנו את המשחק מול הפועל כדי להחזיר מעט מהכבוד שאיבדנו בתקופה האחרונה. אנחנו נבוא בכל הכוח ובכל הנחישות והרצון להילחם ולעבור שלב בגביע. אנחנו מבינים את האוהדים והמשחק הזה הוא עבורנו משחק העונה. אנחנו צריכים את האוהדים שיבואו לתמוך בנו. אנחנו בעונה לא טובה והאוהדים הם אלה שנותנים לנו את הכוח".

עוד בנושא
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: ג'ון אוגו יחזור להרכב, מיגל ויטור לסגל
מנחם קורצקי: "לא אמרנו את המילה האחרונה בגביע. מגיע לשחקנים"
בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא: עידן ורד בין 19 המוזמנים למשחק

גיורגי קוסטדינוב שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
רגע האמת שלו. קוסטדינוב/לירון מולדובן

גם בהפועל חיפה ישנה דריכות גבוהה לקראת המשחק. בקבוצה יודעים שהמקום באירופה רחוק מלהיות מובטח דרך הליגה ולא רוצים לסיים את העונה בלי הכרטיס. באימון אתמול תרגל ניר קלינגר מערך של ארבעה שחקני הגנה, עם שמואל שיימן בצד שמאל. בקישור תורגלו רוסלן ברסקי, ראדו גנסארי שחוזר מהרחקה, גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלון תורג'מן. ההתלבטות היא אחת: בין גל אראל לריסטו מיטרבסקי, שתורגל בתחילת האימון. כזכור, ארנסטס שטקוס תורגל אתמול ורן קדוש יצפה במשחק מהספסל. לפי קצב המכירה אתמול, בשני המועדונים מעריכים שכ-15 אלף אוהדים יגיעו למשחק. "זה יכול להיות משחק על עונה שלמה, לשתי הקבוצות", אמרו אתמול בהפועל. "בעונה כזאת, יהיה מאוד חבל אם לא נעפיל לשלב הבא". קלינגר שוב ביקש מהשחקנים "לשכוח מהמשחק מול מכבי תל אביב ולהתרכז בדרבי". יואב כץ ישוחח מחר בטלפון עם השחקנים לפני המשחק.

הרכב משוער, מכבי חיפה: עמרי גלזר; ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עמרי בן הרוש; גיורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי, רועי קהת, סינטאיהו סלליך, ניקיטה רוקאביציה; עומר דמארי.

הרכב משוער, הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן; ריסטו מיטרבסקי (גל אראל), רוסלן ברסקי, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, עדן בן בסט; אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully