וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: ג'ון אוגו יחזור להרכב, מיגל ויטור לסגל

27.2.2018 / 20:11

גומלין רבע גמר הגביע: האלופה זקוקה לניצחון או תיקו רב שערים כדי לעלות לחצי הגמר ותקבל בחזרה את הקשר, שמסיים לרצות השעיה. הבלם חוזר לסגל לראשונה מאז הפציעה (ד', 19:00, 5+ לייב)

רבע גמר, גומליןהסתיים28/02/2018
עירוני קרית שמונה
  • הסלביינק (11)
0
    הפועל באר שבע
    ספורט 1

      עירוני קרית שמונה תנסה להציל את העונה שלה מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) עם עלייה לחצי גמר גביע המדינה כשתארח את הפועל באר שבע לגומלין אחרי 1:1 במשחק הראשון. פרט לעדן שמיר ואיתמר ניצן הפצועים, כל הסגל יעמוד לרשותו של חיים סילבס. בקבוצה הצפונית ניסו לשדר רוגע אחרי שהבינו שבוודאות ישחקו בפלייאוף התחתון ובמועדון משוכנעים שיש להם סיכוי להפתיע את האלופה אחרי שער החוץ במשחק הקודם. "באר שבע קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו יכולים במשחק אחד לנצח", אמר שחקן בקבוצה, "אם אנחנו רוצים להציל את העונה, זו העת".

      בהפועל באר שבע, מנגד, יצאו בערב לצפון שם ישהו עד המשחק. דור אלו ייעדר בגלל צהובים בעוד ג'ון אוגו, מהראן ראדי ובן ביטון צפויים לחזור להרכב. גם בן שהר צפוי לפתוח בהתקפה. בבאר שבע רוצים להחזיר את הביטחון עם עלייה לחצי הגמר אחרי המשחק הפחות טוב מול בית"ר ירושלים. מיגל ויטור עשוי להיכלל בסגל לראשונה מאז הפציעה. "ברור שאחרי שהפסדנו את גביע הטוטו אנחנו רוצים לנצח בכל המסגרות שנותרו", העיד שחקן בקבוצה, "עשינו הכול בשנים האחרונות חוץ מלזכות בגביע וזה חשוב לנו".

      שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. קובי אליהו
      חוזר לסגל. מיגל ויטור/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: קרית שמונה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully