וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "לא אמרנו את המילה האחרונה בגביע. מגיע לשחקנים"

מאמן הפועל רעננה פירגן לשחקניו אחרי שקבוצתו עלתה לחצי גמר גביע המדינה כשגברה על מ.ס. אשדוד 3:5 בפנדלים: "עבדנו קשה בשביל הרגע הזה". עמיר תורג'מן: "זה הפסד אכזרי"

שחקני הפועל רעננה חוגגים. מגד גוזני
עשו היסטוריה. שחקני הפועל רעננה חוגגים/מגד גוזני

הפועל רעננה עשתה הערב (שלישי) היסטוריה כשניצחה 3:5 בדו-קרב פנדלים את מ.ס. אשדוד אחרי 1:1 בצמד משחקי רבע גמר גביע המדינה ועלתה, לראשונה בתולדתיה, לשלב חצי הגמר היוקרתי. האדומים יגלו בימים הקרובים מי יהיו היריבות האפשריות שלהם בחצי הגמר, אך הם יכולים כבר עכשיו לחגוג הישג ענק.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי, עבדנו קשה בשביל להגיע לרגע הזה. כל כך מגיע לשחקנים. עשינו מחצית שנייה פנטסטית. כמה שזה היה קשה, ככה מתוק. ידעתי שהמשחק הזה שלנו. היינו אינטנסיביים ולחצנו, הייתי בטוח שזה שלנו והייתי מאוד רגוע. זה כל כך חשוב לבעלים שלנו שהמועדון הזה יקבל תפנית יותר טובה. אני שמח שיכולתי לעזור להם. אני בטוח שלא אמרנו את המילה האחרונה גם בגביע".

על המטרה העיקרית, הישארות בליגה: "מאוד חשוב לי להישאר בליגה. המטרה עדיין לא הושגה. חשוב שרעננה תהיה קבוצה שתוקפת ולא מפחדת מאף קבוצה".

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. מגד גוזני
"לא היינו ומספיק תכליתיים". עמיר תורג'מן/מגד גוזני

מאמן מ.ס. אשדוד, עמיר תורג'מן: "זה הפסד אכזרי כי תוכנית המשחק עבדה כמו שרצינו. פנדלים זה הרבה מזל, זה אכזרי אבל לא כזה נורא. רצינו לנצח בשני המשחקים. לא יצאנו מהר מספיק קדימה. החבר'ה השתדלו, אבל לא היינו מספיק תכליתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully