וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיני, כדורגלן העבר האגדי של ברצלונה וחיחון, מת מהתקף לב

אבל בספרד: חלוץ העבר שכבש 54 שערים במדי הבלאוגרנה וזכור גם בשל סיפור החטיפה שלו, מת במפתיע בגיל 68. שיחק עם נבחרת ספרד במונדיאלים ב-78 ו-82. ברתומאו: "אישיות יוצאת דופן"

one

אבל כבד נפל הערב (שלישי) על הכדורגל הספרדי אחרי שקיני, כדורגלן העבר האגדי של ברצלונה וספורטינג חיחון מת במפתיע מהתקף לב שחווה באמצע הרחוב ליד ביתו שבחיחון. קיני, או בשמו המלא אנריקה קסטרו, הובהל לבית החולים אך ניסיונות ההחייאה שלו כשלו ושם נאלצו לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהי זכרו ברוך. קיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיני, בן 68 בלבד במותו, שיחק בחיחון מ-1968, אך כיכב גם בברצלונה מ-1980 עד 1984 כאשר בארבע שנים שלו במדי הבלאוגרנה הוא הבקיע 54 שערים וזכה עמם בשני גביעים אך לא הצליח לזכות באליפות. עם הנבחרת הלאומית קיני שיחק במונדיאלים ב-78 ו-82 וגם ביורו של 1980. קיני התפרסם כמובן גם בשל סיפור חטיפתו במהלך התקופה שבה כיכב במדי ברצלונה.

ג'וספ ברתומאו נשיא בארסה ספד לו וצייץ: "תנחומיי על מותו של קיני. הוא היה אישיות יוצאת דופן שהפך ללב של ברצלונה והכדורגל העולמי. אנחנו מביעים את תנחומינו כלפיי משפחתו והחברים". גם ריאל מדריד מיהרה לפרסם הודעת תנחומים באתר הרשמי שבו נכתב: "קיני היה אגדה בכדורגל הספרדי ומודל לערכים של ספורט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully