וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר במדריד? נשיא אתלטיקו חשף: "יאן אובלק האריך את חוזהו"

אנריקה סרסו סיפר לרדיו מארקה שהשוער הסלובני ימשיך במועדון. התקשורת הצרפתית מדווחת שבלם אתלטיקו לוקאס הרננדז עשוי לעבור לשחק בנבחרת ספרד והגיש את המסמכים הדרושים לשם כך

one

אדיוס לחולצה הכחולה? שחקן ההגנה של אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת הצעירה, לוקאס הרננדז, כנראה בדרך לנבחרת ספרד. הרננדז בן ה-22, אחיו הבוגר של תאו מריאל מדריד, מחזיק באזרחות צרפתית וספרדית, וכבר ייצג את נבחרת צרפת בגילאי הנוער ורשם תשעה הופעות בנבחרת הצעירה. אז מה השתנה? על פי "פרנס פוטבול", הרננדז כבר שוחח עם ההתאחדות הספרדית וכל המסמכים הדרושים לשינוי הנבחרת כבר נחתמו. הסיבה לשינוי, על פי הדיווח, היא קבלת רמזים מבכירים בהתאחדות לכך שמאמן נבחרת ספרד, ג'ולן לופטגי, עשוי לזמן את השחקן לסגל הספרדי למונדיאל.

הרננדז שנולד במארסיי, התחיל לשחק במחלקת הילדים של אתלטיקו כבר בגיל 11. גם אחיו שמשחק בריאל מדריד, תאו, הביע בעבר עניין לעבור ולייצג את נבחרת ספרד. לוקאס חווה עונה נהדרת במדריד ושותף העונה ב-27 משחקים בכל המסגרות. בתקשורת הספרדית תומכים מאוד במהלך וישמחו לזכות בשחקן נוסף שיוכל לשפר את הסגל שלהם לקראת הטורניר הגדול של הקיץ ברוסיה.

ובינתיים, חדשות טובות לאתלטיקו הגיעו מכיוונו של אנריקה סרסו הנשיא של הקבוצה שחשף בראיון ל"רדיו מארקה" שיאן אובלק, השוער הסלובני הנהדר של הקבוצה האריך את חוזהו במועדון. אישור רשמי לכך עדיין אין, אך אם זה נכון אין ספק שמדובר בבשורות טובות מאוד לדייגו סימאונה שישמח לראות את אחד השוערים הטובים בעולם ממשיך בין הקורות שלו.

עוד בנושא:

כעס בברצלונה: "נגיע מותשים למשחק הליגה הכי חשוב של העונה"
רשמית: יאניק פריירה קראסקו וניקולאס גאיטן עברו לליגה הסינית
זינדין זידאן: "סרחיו ראמוס הוא הקפטן הכי טוב שיכול להיות לנו"

שחקן אתלטיקו מדריד לוקאס הרננדז. GettyImages
חיזוק ללופטגי? לוקאס הרננדז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully