וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "סרחיו ראמוס הוא הקפטן הכי טוב שיכול להיות לנו"

מאמן ריאל מדריד הגן על הבלם שלו לפני המשחק מול אספניול, אותה ניצחו הבלאנקוס בכל אחד מ-11 המפגשים האחרונים בין השתיים. על רונאלדו: "צריך לנוח לפעמים" (שלישי, 21:00, ערוץ 50)

one

מחזור אמצע השבוע בספרד, הלא הוא ה-26 בלה ליגה, ייצא מחר (שלישי) לדרך עם המשחק בין אספניול לריאל מדריד. לאחר מכן תארח ג'ירונה את סלטה ויגו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מגבה את השחקנים שלו. זידאן/רויטרס

אספניול - ריאל מדריד (21:00, ערוץ 50)

הבלאנקוס בכושר טוב לאחרונה ומגיעים למשחק עם ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות ו-1:3 מרשים מול פריס סן ז'רמן בין לבין. בנוסף, ההתקפה של ריאל מדריד חזרה לתפקד והיא כבשה 17 שערים בארבעת המשחקים האחרונים. אספניול, מנגד, נראית רע מאוד לאחרונה ומגיעה אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות ושבעה משחקים ללא ניצחון. הפעם האחרונה שהקבוצה מברצלונה ניצחה הייתה אי שם ב-17 בינואר וזה היה נגד לא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד החזקה. ריאל מדריד אוהבת מאוד לשחק נגד אספניול וניצחה אותה ב-11 המפגשים האחרונים בין השתיים והפעם האחרונה שהפסידה לה הייתה באוקטובר 2007 כששערים של ריירה וראול טאמודו הכריעו את הכף לטובת הקטאלנים.

זידאן דיבר במסיבת העיתונאים על הביקורות שמופנות כלפי סרחיו ראמוס ואמר: "הוא הקפטן הטוב ביותר שיכול להיות לקבוצה שלנו. לכולם יש זכות לדעה שלהם, אבל לשים את ראמוס בספק לגבי האפשרות שלו להיות במועדון ובקבוצה זה חסר כבוד. אנחנו יודעים מי זה סרחיו וגם חבריו לקבוצה יודעים. הוא מנהיג, תמיד הראה את זה ואנשים אוהבים אותו מאוד". על כריסטיאנו רונאלדו אמר הצרפתי: "כריסטיאנו מכיר את עצמו ואנחנו תמיד מדברים. חשוב מאוד שכריסטיאנו יהיה בכושר שיא. הוא יודע שלפעמים הוא צריך לנוח. העונה ארוכה מאוד והוא גם צריך לשחק בגביע העולם בקיץ". זידאן התייחס גם לפציעה של ניימאר והאפשרות שייעדר מהגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות: "אני לא אוהב ששחקנים נפצעים וזה לא גורם לי אושר. אני מקווה שהוא ישחק נגדנו כי אני אף פעם לא רוצה שהיריב שלי יהיה פצוע. אני מקווה בשבילו שזה לא חמור".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מקסי גומס שחקן סלטה ויגו. GettyImages
מקסי גומס וחבריו מחפשים ניצחון נוסף/GettyImages

ג'ירונה - סלטה ויגו (22:30, ערוץ 50)

המארחת, שהיא בעלת התקציב הנמוך ביותר בלה ליגה, נמצאת בעונה טובה מאוד כשהיא במקום התשיעי עם 34 נקודות. היא תנסה לשים מאחוריה את התבוסה 6:1 על ידי ברצלונה במחזור שעבר ולחזור לנצח כשתארח את סלטה ויגו, שמגיעה מעודדת מאוד אחרי 0:2 מול אייבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully