וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יאניק פריירה קראסקו וניקולאס גאיטן עברו לליגה הסינית

שני שחקני אתלטיקו מדריד נמכרו לדליאן ייפאנג, שעלתה השנה לליגה הבכירה בסין. על פי הדיווחים, הסינים ישלמו 30 מיליון יורו תמורת קראסקו ו-18 נוספים עבור הארגנטינאי בן ה-29

זהו, הושלמה עסקת העברתם של יאניק פריירה קראסקו וניקולאס גאיטן מאתלטיקו מדריד לדליאן ייפאנג. שני השחקנים, שחינם סר בעיניו של מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה, נמכרו לקבוצה שעלתה לליגה הראשונה בסין, כך הודיעה היום (שני) הקבוצה מהמקום השני בלה ליגה. גאיטן הארגנטינאי בן ה-29 הגיע אל אתלטיקו מבנפיקה בקיץ 2016 ולא ממש הרשים בספרד כשהוא רושם 49 הופעות בכל המסגרות כשהעונה הוא שיחק רק 13 פעמים במדי הקולצ'ונרוס.

יאניק פריירה קראסקו הבלגי בן ה-24, לעומת זאת, הצטרף לאתלטיקו מדריד ביולי 2015 ממונאקו ונרכש אז תמורת 20 מיליון יורו. על פי הדיווחים, הוא יעבור עכשיו לסין תמורת 30 מיליון יורו, בעוד על חברו לקבוצה לשעבר ובעתיד ישלמו 18 מיליון.

בסך הכול, רשם קראסקו 124 הופעות באתלטיקו מדריד בהן כבש 23 שערים ובישל 17 נוספים. אחרי שרשם במשחק מול רומא ב-12 בספטמבר את ההופעה ה-100 שלו, זכה קראסקו למחווה וללוח משלו בשביל האגדות של הקבוצה באצטדיונה החדש. בסך הכול רשם העונה קראסקו 28 הופעות במדי אתלטיקו. לקראסקו יש גם 22 הופעות במדי נבחרת בלגיה וחמישה שערים.

יאניק פריירה קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בגיל 24 הוא עובר לסין. קראסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully