וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי היה עושה הכל כדי להגיע לירושלים לפני המונדיאל"

דני בנעים, הבעלים של החברה שאמורה להביא את נבחרת ארגנטינה וליאונל מסי לישראל ב-9 ביוני, מספר על העלויות, הלבטים, ההחלטה והשיחה עם אבא של מסי: "הצלחנו לגבור על אזרבייג'אן ומדינות נוספות שרצו את המשחק הזה"

one

"גם אם ליאונל מסי לא היה מגיע לישראל עם נבחרת ארגנטינה, הוא היה עושה הכל כדי להגיע לירושלים לפני המונדיאל", כך סיפר היום (שלישי) דני בנעים, הבעלים של חברת קומטק, אשר אמורה להביא את נבחרת ארגנטינה וליאונל מסי לישראל ב-9 ביוני.

עוד בנושא

דיווח: נבחרת ארגנטינה ומסי יתארחו בישראל שבוע לפני המונדיאל
כעס בברצלונה: "נגיע מותשים למשחק הליגה הכי חשוב של העונה"
פריס סן ז'רמן הודיעה: ניימאר סובל ממתיחה בקרסול ומשבר בעצם המסרק

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"יש אמיגוס אני בא לחרוזלן!". מסי חוגג/רויטרס

מחר אחר הצהריים יקיים בנעים פגישה עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר כדי להתקדם ולחתום על ההסכם לפיו נבחרת ישראל ונבחרת ארגנטינה יקיימו משחק ידידות לפני הגעתה של ארגנטינה למונדיאל ברוסיה. בנעים סיפר היום: "כבר לפני חודש פניתי להתאחדות לכדורגל והצעתי לקיים את המשחק הזה. בהתאחדות אמרו לי לסגור קודם עם הצד השני וזה מה שעשיתי. סגרתי עם חברת 'טורנאוס' שאחראית על לו"ז משחקי האימון של ארגנטינה וסיכמתי איתם שאנחנו נקיים את המשחק בישראל ב-9 ביוני בכפוף להסכמת ישראל. הצלחנו לגבור על אזרבייג'אן ומדינות נוספות שרצו את המשחק הזה".

בנעים מספר שחברו אליו אריאל ראבר ובועז מוזס ושלושתם פועלים כעת לקיום המשחק. "אין שום דבר שיכול למנוע את קיום המשחק למעט החלטה של ישראל לא לקיימו", ממשיך בנעים. "מסי מאוד רוצה להגיע לישראל. שוחחתי עם אביו שאמר לי שחשוב לו לבקר במקומות הקדושים בירושלים לפני המונדיאל. הוא אפילו שאל אותי אם ניתן יהיה לקיים כזה ביקור אפילו אם לא יהיה משחק. נבחרת ארגנטינה תהיה בימים שלפני המונדיאל במחנה אימונים בברצלונה ומשם היא תגיע לישראל ל-48 שעות או 72 שעות ואחרי זה תטוס מכאן לרוסיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאונל מסי חוגג נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מסורת ארגנטינאית בישראל. מסי/רויטרס

בנעים כאמור הוא בעלי חברת קומטק שמתחמה בארגון אירועי ספורט גדולים. החברה תהיה זו שתארגן את תחרות האופניים הג'ירו מאיטליה כאן בארץ ותהיה זו שתארגן את אליפות אירופה בג'ודו בעוד כחודשיים בישראל. "כל העלות של ביקור ארגנטינה בישראל מוערכת בכשלושה מיליון דולר", הוא הוסיף. "אנחנו נסגור עם ההתאחדות את כל פרטי המשחק ובתוכם הספונסרים ומכירת הכרטיסים. לא נגבה מחיר גבוה כדי לכסות בכוח את העלויות. המחיר יהיה שווה לכל כיס. גם אם נכניס 2.5 מיליון דולר וההוצאות יהיו 3 מיליון דולר עדיין יהיה שווה להפסיד חצי מיליון דולר כדי להביא את ארגנטינה ומסי לישראל לפני המונדיאל. זה ביקור היסטורי, זו תהיה חגיגה למדינה בסמוך לחגיגות ה-70". בנעים סיפר שעדיין לא נקבע האם המשחק ייערך בירושלים או בחיפה.

יש לציין כי נבחרת ארגנטינה הגיעה לישראל לפני מונדיאל 1986, שבו זכתה, ולאחר אותו ביקור (ניצחון 2:7 לארגנטינה) ואותה זכייה דייגו מראדונה החליט כי ישראל היא "הקמע" של הארגנטינאים ושהזכייה נעשתה בין השאר בזכות ביקור במקומות הקדושים בירושלים. בעקבות זאת מראדונה ביקש לבקר בישראל גם לפני משחקי הגביע העולמי ב-1990 וב-1994, ואכן חודש לפני המונדיאלים הללו שיחקו פה הארגנטינאים וניצחו 1:2 ו-0:3. גם באפריל 1998, סמוך לפתיחת המונדיאל בצרפת, הגיעה ארגנטינה לישראל (הנבחרת ניצחה 1:2 בטדי), אך מאז לא חזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully