וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נבחרת ארגנטינה ומסי יתארחו בישראל שבוע לפני המונדיאל

העיתונאית הארגנטינאית לוסיאנה רובינסקה צייצה כי האלביסלסטה והפרעוש יגיעו לארץ למשחק ידידות מול ישראל ב-9 ביוני, למבחן אחרון לפני משחק הפתיחה של אליפות העולם, נגד איסלנד

one

בווידאו: מסי וברצלונה רומסים את ג'ירונה

האם המבחן האחרון של נבחרת ארגנטינה וליאונל מסי לפני המונדיאל ברוסיה יהיה מול נבחרת ישראל? העיתונאית הארגנטינאית לוסיאנה רובינסקה, שעובדת בין היתר עבור רשת 'סקיי', צייצה הערב (שני) כי האלביסלסטה יגיעו לארץ למשחק ידידות מול ישראל שייערך ב-9 ביוני, שבוע לפני משחק הפתיחה שלהם מול איסלנד.

חוץ מהאיסלנדים, מסי וחבריו יפגשו ברוסיה גם את קרואטיה ואת ניגריה, בבית ד' הקשוח של המונדיאל. הם העפילו לטורניר אחרי קשיים רבים, הרבה בזכות שלושער של מסי נגד אקוודור במחזור האחרון של המוקדמות. חוץ מהמשחק עם ישראל, שעוד לא הוכרז באופן רשמי, ארגנטינה תפגוש לפני איסלנד את איטליה וספרד למשחקי ידידות בחודש הבא.

בין שתי המדינות נערכו בעבר ארבעה משחקי ידידות, האחרון באפריל 1998, אז נג'ואן גרייב וחיים רביבו כבשו בניצחון 1:2 בטדי. במאי 1994, ארגנטינה הגיעה לאצטדיון רמת גן עם דייגו מראדונה וניצחה 0:3 (צמד של באטיסטוטה), במאי 1990, שוב ברמת גן, ישראל הפסידה 2:1 (מראדונה כבש את אחד השערים). המפגש הראשון היה ב-1986, רגע לפני שמראדונה והחברים שלו הניפו את גביע העולם במקסיקו, והם הביסו את הנבחרת שלנו 2:7 עם צמד של דייגיטו.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הם בדרך? מסי וארגנטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully