וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: ניימאר ייאלץ לעבור ניתוח, ייעדר כחודשיים

בשורה מאכזבת לפריזאים? אחרי שפ.ס.ז' הודיעה שניימאר סובל ממתיחה בקרסול ומשבר בעצם המסרק, בברזיל טוענים כי הוא יחזור לפעילות רק חודש לפני המונדיאל. מאמנו מכחיש: "לא ינותח"

one

פריס סן ז'רמן פרסמה הלילה (בין שני לשלישי) עדכון לגבי פציעתו של ניימאר, וכמובן שעולם הכדורגל כולו נדרך לקראת החדשות על מצבו של הברזילאי, שנפצע בקרסולו במשחק מול מארסיי ביום ראשון וירד לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי. בהודעה הקצרה של הפריסאים נכתב שבבדיקות אולטרסאונד ו-CT שנערכו לניימאר התברר שבנוסף למתיחה בקרסול הוא סובל גם משבר בעצם המסרק החמישית בכף רגלו (הזרת).

הקבוצה נמנעה מלקבוע את פרק זמן ההחלמה הדרוש לכוכבה, אך בברזיל טוענים היום כי למעשה, ניימאר ייאלץ לעבור ניתוח, מה שיגרום לו להיעדר כחודשיים מהמגרשים. על פי הערכה זו שפורסמה ב"גלובו" הברזילאי, ניימאר ינותח ויידרש לחבר בעזרת מסמר בין העצמות השבורות, בהליך שעבר לפני מספר חודשים בן ארצו גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי. זמן ההתאוששות הוא כחודשיים, וניימאר אם כך יחזור לפעילות רק חודש לפני המונדיאל. ז'סוס נעדר חודשיים ועשרה ימים בפציעה הזהה שעבר. מאמנו של ניימאר בפריס, אונאי אמרי, הגיב בקצרה על הפרסום בברזיל ואמר: "זה לא נכון, הוא לא ינותח".

עוד בנושא

ניימאר העלה תמונה של רגלו החבושה: "סיימתי להיום"
ניימאר נפצע בקרסול וירד בדמעות ב-0:3 על מארסיי

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן בוכה לאחר שנפצע. רויטרס
דווקא עכשיו. ניימאר/רויטרס

המשמעות היא שניימאר יוכל לשחק רק בשלושת המחזורים האחרונים של הליגה הצרפתית, ואם פ.ס.ז' עדיין תהיה בליגת האלופות, הוא יוכל לשחק בגומלין של חצי הגמר ובגמר - אם אכן קבוצתו תצליח להעפיל לשם בלעדיו.

בפריס ייחלו כמובן לאפשרות שניימאר יוכל לעמוד לרשותו של אונאי אמרי במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אותו יארחו ביום שלישי הבא וינסו להתגבר על ההפסד 3:1 בבירת ספרד, אך על פי החדשות הטריות, פ.ס.ז' תיאלץ להסתדר בלעדיו תקופה די ממושכת, בשלבים המכריעים של העונה.

כזכור, אחרי המשחק אמרי לא נשמע מוטרד יותר מדי מהפציעה של ניימאר ואמר: "האם הוא יהיה כשיר לריאל? אילו הייתי צריך להגיד היום, הייתי אומר שאפשר להיות אופטימים, זה לא נראה כמו משהו חמור". צילומי הרנטגן שנעשו לניימאר בשבת לא נראה השבר, אך כאמור, הוא התגלה רק הלילה, כשניימאר חזר לבית החולים.

ניימאר גם לא יוכל לשחק בשני משחקי המבחן של נבחרת ברזיל לקראת המונדיאל - ב-23 במארס מול רוסיה וב-27 במארס מול גרמניה בברלין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניימאר פריס סן ז'רמן. AP
בשורה מאכזבת לפ.ס.ז', נבחרת ברזיל וכל חובבי הכדורגל. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully