וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מכבי חיפה תוותר: הפועל באר שבע תפנה ללייפציג בנוגע לדמארי

27.2.2018 / 9:45

מכבי חיפה עדיין לא החליטה אם לממש את האופציה לרכוש את החלוץ מהקבוצה הגרמנית בקיץ. אם תוותר, האלופה תנסה להחתימו. הערכות: קורהוט יחזור למגרשים רק באמצע הפלייאוף העליון

ספורט 1

הפועל באר שבע עוקבת אחר ההתפתחויות בין מכבי חיפה לעומר דמארי. למכבי חיפה יש אופציה לרכוש את כרטיסו של דמארי מר.ב. לייפציג בתום העונה, אך אם לא תממש אותה באר שבע צפויה לפנות לקבוצה הגרמנית ולהיכנס למו"מ על האפשרות להעביר את החלוץ לשורותיה.

הצוות המקצועי של באר שבע מעריך מאוד את דמארי ובקבוצה רצו לצרף אותו בחלון ההעברות בינואר האחרון. לפי גורם במערכת, ברק בכר וגם משפחת ברקת מאוד רוצים לראות את החלוץ אצלם בעונה הבאה. יחד עם זאת, בבאר שבע משהים כל החלטה בנוגע לדמארי עד אשר מכבי חיפה תכריע האם ברצונה לממש את האופציה עליו.

עוד בנושא

מצטרף לרשימת הפצועים: מתן אוחיון ייעדר 4-6 שבועות
כל הז'יטונים על ויטור: אורן יוסיפוביץ על ההימור של באר שבע
ברק בכר אחרי ה-1:1 מול בית"ר: "לא היינו מספיק טובים"

עומר דמארי, מכבי חיפה מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יעבור לבאר שבע? דמארי מול האלופה/ברני ארדוב

עוד בהפועל באר שבע: מיהאי קורהוט לא יחזור עד תום העונה הסדירה בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל. על פי הערכות, המגן השמאלי יהיה כשיר לקראת אמצע הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון. על פי אדם המקורב לקורהוט, הוא יגביר את הקצב באימונים רק באמצע חודש מארס ולאחר מכן ישוב בהדרגה לאימונים עם הקבוצה.

בקבוצה ישלימו היום הכנות למשחק רבע גמר הגביע נגד עירוני קרית שמונה (רביעי, 19:00, ספורט 5+ לייב) . דודו גורש, בן ביטון וג'ון אוגו צפויים לפתוח בהרכב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully