וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מתן אוחיון סובל מקרע, ייעדר בין 4 ל-6 שבועות מהמגרשים

26.2.2018 / 15:20

הבלם שנפצע במשחק נגד בית"ר ירושלים עבר בדיקת אולטרסאונד וקיבל בשורה לא מעודדת. אצל האלופה לא אהבו את המחצית השנייה בטרנר: "היה חסר מישהו שיעיר את השחקנים". מחמאות לחנן ממן

ספורט 1

1. מתן אוחיון שנפצע אמש (ראשון) במפגש מול בית"ר ירושלים עבר במהלך היום בדיקת אולטרסאונד בה התברר כי שחקן ההגנה סובל מקרע באזור החיבור בין השריר הארבע ראשי לאגן בצד שמאל. הוא צפוי להיעדר פרק זמן של 4 עד 6 שבועות מהמגרשים. זאת על פי ההערכה הראשונית.

מבט חטוף על פניהם של שחקני ואנשי הפועל באר שבע בסיום המשחק אמש (ראשון) מול הירושלמים הסגיר את התחושות. שחקני האלופה ובעיקר אנשי הצוות המקצועי התאכזבו מאוד מהיכולת במחצית השנייה ומהתוצאה הכוללת של המשחק מול הקבוצה מהבירה. במחצית המשחק, אחרי שהאלופה ירדה ביתרון לחדרי ההלבשה, המאמן ברק בכר החמיא לחניכיו על המחצית הראשונה וביקש מהם להמשיך באותה מחוייבות ולהניע יותר את הכדור. בפועל, קרה ההיפך הגמור. בסיום הודו השחקנים שאין להם סיבה או הסבר למה שקרה: "הייתה פשוט הפקרות במחצית השנייה", קבע אחד השחקנים. "כל שחקן עמד איפה שהוא רצה ולא היינו מסודרים כמו שאנחנו יודעים. זו המחצית הגרועה ביותר שלנו בתקופה האחרונה ולפחות ידענו לצאת ממנה לא מנוצחים".

בין השחקנים נשמעה ביקורת הדדית חריפה על כך ששחקנים איבדו את נקודות המוצא שלהם, ובעיקר על כך ששררה תחושה של פאניקה באוויר: "לא היה מנהיג שיארגן את הקבוצה בדקות האלה", קבע שחקן אחר. "היה חסר מישהו שיעיר את השחקנים וזה התבטא באיך שנראנו על המגרש. היינו לא רעים במחצית הראשונה וזה ממש לא ברור למה עלינו ככה למחצית השנייה".

עוד בנושא:

שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, ממן בשלו: הציונים
ברק בכר: "יכולנו גם להפסיד כאן, לא היינו מספיק טובים"
ליגת העל: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1 מרתק

שחקן הפועל באר שבע, מתן אוחיון. ברני ארדוב
עוד מכה לברק בכר. מתן אוחיון/ברני ארדוב

"אם נתייחס למשחק הזה, פתחנו אותו טוב ויצאנו קדימה ושיחקנו טוב במחצית הראשונה", הסביר הקשר דן איינבינדר. "גם במחצית השנייה הגענו למצב מצויין וברגע שהחמצנו המומנטום השתנה והלך לטובת בית"ר. יש עכשיו גביע ונתרכז במשחק הזה. אנחנו משחקים כקבוצה ביחד והמחצית הראשונה הייתה היותר טובה והשנייה פחות טובה ונצטרך לקחת מהמחצית הראשונה את הדברים הטובים וללמוד מהמחצית השנייה. אני מכבד את בית"ר והקהל שלה, אבל נתתי מקסימום כמו תמיד. אין ספק שבחילוף ובדקות שאחרי ההחמצה של וואקמה ראינו שבית"ר תוקפת ואנחנו היינו אולי מבולבלים ולא מוכנים. היינו צריכים להיות יותר אחראיים ואגרסיביים".

2. במחצית המשחק, לצד ההוראות הטקטיות של בכר, היה זה הבלם לואי טהא שסחף אליו תשומת לב יתרה אחרי התנגשות הראשית המפחידה עם דור אלו. טהא הקיא פעמיים בחדר ההלבשה וחש סחרחורות עזות. בצוות המקצועי והרפואי רצו שהבלם יסיים את המשחק, אך זה התעקש להמשיך ולשחק. אפילו רגע לפני החילוף שלו, טהא עוד ביקש להישאר אך בצוות הרפואי הטילו וטו והבלם ירד מיד לחדרי ההלבשה ומשם נשלח לבית החולים סורוקה לבדיקות. לשמחת כולם הבדיקות יצאו תקינות וטהא צפוי לחזור מהר לעניינים. בקבוצה ראו אתמול עד כמה הבלם ביכולת טובה וחשוב לקבוצה: "לואי בכושר מצויין ולשמחתנו לא מדובר במשהו רציני", אמר גורם בקבוצה. "זה נחמד שהוא רצה להמשיך אבל אי אפשר היה לסכן אותו".

עוד באותו נושא

שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, ממן בשלו: הציונים

לכתבה המלאה
חנן ממן שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
המרים עשוי לזכות למנוחה, המורם זוכה למחמאות. וואקמה עם ממן/ברני ארדוב

3. מי שאולי מסכן עצמו לאחרונה הוא אנתוני וואקמה, שגם אתמול עלה לשחק עם כאבים בקרסול. וואקמה סובל תקופה ארוכה מפציעה בקרסול אך מתעקש להמשיך לשחק ואתמול, באופן נדיר, הוא הוחלף. בסביבתו של החלוץ העידו שהשחקן מסכן עצמו למען הקבוצה וכי יש בו רצון להוכיח למאמן הנבחרת הניגרית שהוא שווה זימון לסגל הנבחרת למונדיאל. יחד עם זאת, הוא גם עלול להחמיר את פציעתו. וואקמה עשוי לזכות למנוחה כבר במשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה בגביע המדינה כאשר ג'ון אוגו צפוי לחזור לשחק. גם בן ביטון ומהראן ראדי, שלאחרונה איבדו ממעמדם, צפויים לקבל דקות ואף לפתוח במשחק. מיגל ויטור עשוי גם כן להיכלל בסגל אך החלטה לגבי כך תתקבל רק בימים הקרובים.

4. לא רק דברים רעים נרשמו אמש בטרנר אלא גם דברים חיוביים: קודם כל, החזרה לראשונה מאז התפוצצות הפרשה של שיר צדק ליציעי טרנר. צדק זכה לתשואות אדירות מהקהל, בייחוד במחצית המשחק. הבלם יחזור להתאמן בתחילת חודש אפריל כדי להיכנס לכושר לקראת העונה הבאה. דבר חיובי נוסף הוא השתלבותו של חנן ממן. הקשר כבש שער נוסף ובבאר שבע משוכנעים שהוא זה שיעשה את השינוי בקבוצה: "קשה להביא שחקן שיעיר את הקבוצה בינואר. חנן הוא אחד כזה שמסוגל", טען אחד מחבריו לקבוצה. "לראות את וואקמה מרים אותו אחרי השער שלו אומר כמה חנן השתלב אצלנו מהר".

עדכון ראשון: 7:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully