וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יכולנו גם להפסיד כאן, לא היינו מספיק טובים"

25.2.2018 / 23:05

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ה-1:1 מול בית"ר: "זה יכול היה להיות יותר גרוע". על וואקמה: "הפציעה לא מסכנת אותו, אבל ברור שהוא סובל". ממן: "לא נהיה חזירים, גם תיקו טוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע האריכה הערב (ראשון) את רצף משחקי הליגה שלה ללא הפסד בטרנר ל-47, אבל איבדה את המקום הראשון לאחר 1:1 בקרב הצמרת מול בית"ר ירושלים. האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-31 משער של חנן ממן, שכבש מחזור שלישי ברציפות, אבל יקוב סילבסטר המחליף השווה עבור הירושלמים בדקה ה-60 וקבע כי מכבי תל אביב תסיים את המחזור ה-24 בפסגת ליגת העל.

דן איינבינדר ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה ביום ראשון הבא מול עירוני קרית שמונה, אצלה תתארח באר שבע גם בגומלין רבע גמר הגביע ביום רביעי. הבלם לואי טהא נפצע בהתנגשות ראשים במחצית הראשונה והוחלף בתחילת המחצית השנייה.

עוד בנושא:
כל הרצפים נשמרו: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1 מהנה

תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "תיקו מוצדק, יכולנו גם להפסיד היום. היינו מאוד קרובים להפסיד מול קבוצה שתקפה והענישה אותנו במחצית השנייה. זה יכול היה להיות יותר גרוע. מבחינה מקצועית לא היינו מספיק טובים, לא עשינו את הדברים נכון ולכן נענשנו. כולם רצו ונלחמו. נלמד מזה, פגשנו קבוצה קשה שתרוץ עד הסוף. הפציעה של וואקמה לא מסכנת אותו. ברור שהוא סובל ולא נותן את המאה אחוז, נחשוב מה עושים עם זה".

על ההמשך: "הכול מאוד דינמי, הליגה קשה. משחק אחד טוב מכתירים אותנו ומשחק אחרי מספידים. יש לנו עכשיו שני משחקים קשים מול קרית שמונה, בגביע ובליגה, נראה מי כשיר ונתמודד. נסתכל על עצמנו ונשפר מה שצריך".

חנן ממן הוסיף: "פתחנו את המחצית השנייה לא טוב. הם התקיפו אותנו הרבה, אבל היה משחק טוב. הקהלים נהנו, אי אפשר להיות חזירים. חלק מהכדורים שלנו לא נכנסו, אבל גם תיקו טוב לנו. אנחנו מנסים לעבוד על היכולת שלנו ויש עוד הרבה למה לצפות מאיתנו. אני שמח שאני מפגין יכולת טובה, אבל יש פה חברים לקבוצה שהם פשוט מדהימים. אני בטוח שברק יודע מה צריך לשפר ונעבוד על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא עשינו את הדברים נכון ונענשנו". ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully