וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא יודע להסביר את ההבדל בין המשחק הראשון לשני"

26.2.2018 / 23:59

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה אחרי התבוסה באסטוניה. המאמן: "התוצאות הופכות את החלון הבא להרבה יותר משמעותי וקריטי. אני משוכנע שבעתיד נוכל לשחק כדורסל יותר טוב ולהיות דומיננטיים"

אתר רשמי

קצת יותר מ-24 שעות אחרי התבוסה באסטוניה 78:62, נחתה הלילה (שני) נבחרת ישראל בכדורסל בארץ. עודד קטש ושחקניו סיימו את החלון הנוכחי עם ניצחון חשוב על בריטניה בבית, והפסד חוץ קשה בטאלין. הם עדיין בעמדה מצוינת להעפלה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם, אך במצב לא טוב להמשיך משם למונדובאסקט בסין.

עוד בנושא:

הקור בטאלין ריסק את חלום אליפות העולם: הסיבות לתבוסה באסטוניה
קטש אחרי המשחק: "הרבה דברים לא עבדו. ניסינו הרכבים וזה לא הספיק"

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
"משהו הרגיש לא נוח, לא זרם". קטש/ברני ארדוב

"משחק מאכזב, היה לנו קשה, לאורך כל המשחק לא הצלחנו לעשות את הדברים שתכננו", סיכם המאמן עודד קטש אחרי הנחיתה, "אני חושב על שני החלונות שהיו לנו וקרו דברים די זהים. משחק התקפי טוב בבית, ואז משחק חוץ ואין לי הסבר, אנחנו מנסים לשחק את אותו הכדורסל, התכוננו בהתאם ועוד נגד קבוצה שהכרנו. אין לי הסבר מה קרה בין המשחק הראשון לשני. היה יכול להיות יותר טוב, אבל גם היה יכול להיות יותר גרוע".

על חוסר היכולת של הנבחרת לעצור את השלשות של אסטוניה הוסיף המאמן: "מאוד קשה לשחק נגד קבוצה בסגנון הזה, צריך להתכונן יותר מיומיים. במשחק הראשון זה עבד לנו, כשהם הקשו עלינו במשך 15 דקות, במשחק הזה קצת יותר, למרות שאני עדיין חושב שהם זרקו המון. 36 שלשות זה המון, ואי אפשר לעצור את כולן. מה שפגע בנו בעיקר זה 15 ריבאונדים בהתקפה, שחלק גדול מהם היו בידיים שלנו וקרו דברים מוזרים. היה באולם קר ומשהו לא הרגיש לנו נוח, לא זרם ולא שיחקנו את הכדורסל שלנו".

קטש התייחס לשחקנים הצעירים של נבחרת ישראל והיכולת שלהם להוביל את ישראל קדימה: "אני משוכנע שבעתיד, לאו דווקא בעתיד הקרוב, אנחנו יכולים לשחק כדורסל יותר טוב ולהיות יותר דומיננטיים. אנחנו לא יכולים להגיד כרגע שאנחנו נוסעים לאסטוניה ואנחנו פייבוריטים, וכך גם מול בריטניה. הן נבחרות ששוות בכוחן, וכל תוצאה יכולה להתקבל. התוצאות הופכות את החלון הבא להרבה יותר משמעותי וקריטי".


סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully