וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הרבה דברים לא עבדו. ניסינו הרכבים וזה לא הספיק"

25.2.2018 / 19:00

מאמן נבחרת ישראל היה מאוכזב אחרי ההפסד 78:62 לאסטוניה במוקדמות אליפות העולם: "התוצאה של המשחק הראשון גרמה לאנשים לחשוב שזה משחק קל". בן שימול: "היינו נורא מבולבלים"

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. איגוד הכדורסל,
"צריכים למצוא את הקצב שלנו". עודד קטש/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל פספסה היום (ראשון) הזדמנות להבטיח את מקומה בשלב הבתים השני של מוקדמות אליפות העולם, כמו גם את הבטחת המקום במוקדמות אליפות אירופה 2021 בשל ההפסד הכואב 78:62 לאסטוניה בחוץ. הנבחרת הישראלית נראתה כבויה ברוב שלבי המשחק וחסרת הרעיונות, ואף הובכה לחלוטין ברבע האחרון שנגמר בניצחון 9:22 לאסטונים. כעת הנבחרת תנסה להבטיח את מקומה בשלב הבא במשחקים נגד יוון ובריטניה בחלון המשחקים הבא, שיהיה האחרון, וייערך בסוף חודש יוני.

מאמן הנבחרת, עודד קטש, אמר בסיום: "הרבה דברים לא עבדו. גם במשחק הראשון ראינו שאסטוניה משחקים מאוד שונה מהקבוצות האחרות, המון תנועה עם חמישה שחקנים שקולעים מבחוץ. במשחק הראשון הגבנו טוב, הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו והוציאו אותנו מהמשחק הרגיל שלנו. יותר מדי שחקנים נכנסו פחות טוב למשחק. לא הצלחנו להגיע למקומות שאנחנו רוצים בהתקפה, לא היו לנו יותר מדי קליעות פנויות, נצטרך לראות מה היה. המשחק היה בקצב מהיר, והיה קשה לשחקנים להשאר יותר מארבע-חמש דקות על המגרש".

שחקן נבחרת אסטוניה יאנר טאלטס עם שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. אתר פיב"א, אתר רשמי
הפסד מאכזב לנבחרת. לימונד עם טאלטס/אתר רשמי, אתר פיב"א

המאמן המשיך: "התוצאה של המשחק הראשון גרמה לאנשים לחשוב שזה משחק קל, זה ממש לא היה אמור להיות משחק קל, הם ניצחו פה את הבריטים במשחק מרשים והיו קרובים עם היוונים. עדיין התקפית היינו צריכים למצוא את הקצב שלנו, ניסינו כל מיני הרכבים ולצערי זה לא הספיק".

אבי בן שימול הוסיף: "משחק שונה לגמרי, קבוצה שונה לגמרי, לא הצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. הם קלעו ואנחנו היינו מבולבלים נורא ולא הצלחנו לעמוד בתוכנית המשחק שלנו. יש עוד זמן עד הפעם הבאה, נצטרך להסתדר ולהתארגן מחדש. יש השפעות להכל, חוסר תיאום והזמן הקצר שאנחנו ביחד יכול להתחבר כמו לפני יומיים, וכל תזוזה קטנה יכולה לגרום להכל לזוז, היום זה לא עבד לטובתנו, נרים את הראש ונמשיך הלאה".

רביב לימונד: "לא נכנסנו טוב למשחק, בהמשך המשחק גם לא שיחקנו טוב בעיקר בהגנה, נתנו להם לשלוט בריבאונד הגנה. הם הוציאו אותנו משיטת המשחק שלנו. זה די טבעי לתקופה כל כך קצרה שאנחנו מתאמנים ביחד. אני מקווה שנצליח להגשים את המטרה שהצבנו לעצמנו".

עוד באותו נושא

מוקדמות אליפות העולם: נבחרת ישראל הפסידה 78:62 לנבחרת אסטוניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully