וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמחקו את מה שקרה נגד מכבי תל אביב. שלא ייראה ככדור שלג"

26.2.2018 / 17:00

ניר קלינגר כינס אסיפה בעקבות התבוסה, ואמר לשחקנים שלו: "לא עשיתם את הדברים נכון, אבל גאה בכם. רוצה שזאת תהיה מעידה חד פעמית". סויסטדט לא מסוגל להתאמן, צפוי להיעדר מהדרבי

ספורט 1

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, ערך היום אסיפה ארוכה עם שחקניו בעקבות התבוסה הכואבת למכבי תל אביב. קלינגר ביקש לערוך את האסיפה כשהשחקנים יושבים על הדשא, ולא באופן מסודר. "לא עשיתם את הדברים נכון, אבל שום דבר לא קרה, יש לנו כל מה שמעניין עכשיו למחוק את מה שקרה במשחק הזה ולהגיע לדרבי עם אנרגיות חיובית", אמר להם קלינגר "אני גאה בכם על כל העונה. נכון, קיבלנו איזה אגרוף אבל יש לנו משחק חשוב עכשיו וצריך להתרכז רק בו. אני רוצה שהמשחק הזה ייראה כמעידה חד פעמית, לא ככדור שלג".

שחקנים אמרו אחרי האסיפה: "אם לא נדע למחוק את התבוסה הזאת, נראה אותו דבר גם מול מכבי חיפה. המשחק בגביע יותר חשוב מהליגה. צריך לנצח אותו, ואז לבוא עם ביטחון למשחק השני. למשחק הראשון תהיה השפעה גדולה על המשחק ביום שני".

רסמוס סויסטדט לא התאמן ונראה כי הוא לא ייקח חלק במשחק הקרוב. ההערכה היא שקלינגר יעלה עם חוליית הגנה זהה (התלבטות רק בין שיימן למגרלישווילי) כשגם ברסקי, ורמוט, בן בסט ותורג'מן אמורים לפתוח. שניים מבין ריסטו מיטרבסקי, ראדו גנסארי וגל אראל ישחקו גם הם בהרכב.

עוד בנושא

נציג נבחרת אוקראינה יצר קשר עם רוסלן ברסקי
מהסוף להצלחה: סיכום המחזור של חמי אוזן על החשיבות של אריק סאבו וג'ורדי קרויף
כל הז'יטונים על הברך של ויטור: משמעות התיקו של הפועל באר שבע עם בית"ר ירושלים

שחקני הפועל חיפה דור מלול, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי. ברני ארדוב
יצליחו להתאושש? שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully