וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג נבחרת אוקראינה יצר קשר עם רוסלן ברסקי

26.2.2018 / 8:51

הנציג בירר אפשרות לזמן בשלב הראשון את קשר הפועל חיפה, יליד אוקראינה, למחנה אימונים של הנבחרת, לאחר שצפה בו במחנה האימונים בקייב. כץ לא אהב את הביקורות סביבו: "אם לא ניקח את הגביע, אין מענקים"

ספורט 1

נציג של נבחרת אוקראינה יצר קשר עם קשר הפועל חיפה, רוסלן ברסקי, ובירר איתו אפשרות לזמנו בעתיד למחנה אימונים של הנבחרת. הנבחרת האוקראינית תקיים משחק ידידות בעוד כחודש, ב-23 במרץ, מול נבחרת ערב הסעודית, וכעבור שלושה ימים משחק ידידות מול נבחרת יפן, אבל עוד לפני השתתפותה בליגת האומות בחודש ספטמבר תקיים גם מחנה אימונים כחלק מההכנות אליו. בהפועל חיפה סיפרו אתמול כי "הקשר עם ברסקי נוצר במהלך מחנה האימונים שלנו בקייב, ומאז יש מעקב אחריו". מקורב לשחקן סיפר: "הוא מעדיף לשחק בנבחרת ישראל, אבל כמובן שאם יוזמן למחנה אימונים של אוקראינה הוא לא יוכל לומר 'לא'".

ברסקי, 26, הוא יליד אוקראינה. הוא רושם עונה מצוינת במדי הפועל חיפה אליה הושאל ממכבי תל אביב, אחרי ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב רמלה. הוא הופיע העונה 23 פעמים במדי הקבוצה, 22 מהן בהרכב. בעבר הוא שיחק בנבחרת ישראל עד גיל 19, אך לא זומן לנבחרת הבוגרת מעולם. על פי מקורבים לשחקן, ברסקי מצפה לקבל זימון מנבחרת ישראל, אחרת ישקול את עתידו ועשוי להיענות להצעה האוקראינית בחיוב.

ומה קורה בהפועל חיפה אחרי התבוסה למכבי תל אביב? הבעלים יואב כץ לא אהב את הביקורת כלפיו מצד השחקנים, לגבי קצב המגעים איתם לעונה הבאה והעובדה שהתעלם מבקשתם במסגרת סאגת המענקים עליה פורסם בוואלה! ספורט. אם הקבוצה תודח השבוע מהגביע, ייתכן מאוד שלא תגיע לאירופה ואז חלק מהשחקנים צפויים לבקש מענקים נוספים על ניקוד, במקום מענק בגובה 5000 יורו שהבטיח עבור הגעה לאירופה. כץ עצמו העביר מסר לאנשי הקבוצה כשאמר: "אם לא ניקח גביע, אין מענקים נוספים. יש לכל השחקנים מענקים עבור הפלייאוף העליון וזה מספיק".

עוד בנושא
מאוויס צ'יבוטה: "יוסי אבוקסיס הוא המאמן הכי טוב בישראל"
בבית"ר ירושלים מעודדים, אבל מודים: "יצאנו פראיירים"
שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, ממן בשלו: הציונים

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
נותן עונה מצוינת. ברסקי/אדריאן הרבשטיין

במועדון טוענים כי כץ אמור לאשר ביממה הקרובה את חוזהו של גבריאל תמאש ולדבריהם אין כל פערים עימו. עם אלון תורג'מן לא נרשמה כל התקדמות בפגישות שנערכו עימו ופגישה נוספת צפויה להתקיים אחרי הדרבי החיפאי. במקביל, החלו שיחות עם גלעד קצב המייצג את דור מלול וניסו קפילוטו, במטרה להשאיר גם אותם בקבוצה. ניר קלינגר שערך שלשום לאחר המשחק אסיפה קשה לא שוחח אתמול עם השחקנים ויעשה זאת בהמשך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully