וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה: "יוסי אבוקסיס הוא המאמן הכי טוב בישראל"

חלוץ בני יהודה החמיא למאמנו אחרי הניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה וההעפלה לפלייאוף העליון. אבוקסיס על עתידו: "אהיה בבני יהודה גם בעונה הבאה. כיף לי פה, למה שאפזול למקום אחר?"

ספורט 1

את החגיגות בחדר ההלבשה הכתום לאחר הניצחון של בני יהודה על עירוני קרית שמונה (0:1) היה קשה מאוד להפסיק. אחרי חמש שנים בהן התגוששה בקרבות תחתית ואף ירדה לליגה הלאומית, שבה הקבוצה משכונת התקווה לפלייאוף העליון. למרות עונה מצוינת של מספר שחקנים בבני יהודה, גם הם יודעים כי לקבוצה יש כוכב אחד מעל כולם והוא יוסי אבוקסיס. המאמן, אגב, התקבל במקלחת קרה בחדר ההלבשה והשחקנים שרו לו "יוסי, יוסי, יוסי אובקסיס". למרות שאף אחד לא יגיד את זה מהקבוצה, למעשה המטרה העיקרית של בני יהודה הושגה אמש כך שהשחקנים בעצם יכולים ליהנות עד סוף העונה.

"זה הישג מדהים ששנים לא היה פה ואנחנו שמחים שעשינו את זה", אמר בסיום המשחק כובש שער הניצחון נגד עירוני קרית שמונה מאוויס צ'יבוטה. "יש לקבוצה הזאת הרבה אופי ואין פה אף אחד שמרגיש נחשב יותר מהשני. כולם פה ביחד גם ברגעים הפחות טובים שהיו העונה. יש הרבה מאמנים טובים שמתבלבלים, אבל העניין שזה לא רק להיות מאמן טוב אלא לדעת להתחשב בשחקנים שלך. יוסי הוא בנאדם מדהים ואנחנו אוהבים אותו ורואים את התוצאות במגרש. בעיני הוא המאמן הכי טוב בארץ. כרגע אף אחד לא יודע מה יהיה פה בעונה הבאה. אני באופן אישי הרגשתי כבר מהתחלה שהגעתי לכאן שאני משתפר כל יום ושחקן אחר ואני מקווה שאמשיך את זה עד סוף העונה ובכלל לקחת את הדברים שלמדתי פה עד סוף הקריירה".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה ועלתה לפלייאוף העליון
בבית"ר ירושלים מעודדים, אבל מודים: "יצאנו פראיירים"
ביקורת הדדית בקרב שחקני הפועל באר שבע: "לא היה מנהיג במגרש"

שחקן בני יהודה מאוויס צ'יבוטה. קובי אליהו
"הישג מדהים". צ'יבוטה/קובי אליהו

ולמרות זאת לבני יהודה יש לא מעט סיבות לדאגה. יוסי אבוקסיס התראיין אחרי המשחק בחליפת טרנינג זכר למקלחת שקיבל בחדר ההלבשה. אבוקסיס החמיא להנהלה ולשחקנים ולאחר מכן התפנה לדבר על עתידו האישי. "אני אהיה בבני יהודה בעונה הבאה. יש לי חוזה פה. איפה שאני נמצא אני נותן את המאה אחוז שלי. מי שמאמן ומסתכל על מקומות אחרים מאבד את הקבוצה שלו. אני נהנה במקום שאני נמצא, למה שלפזול למקומות אחרים שכל כך כיף לי פה? מה שצריך להיות יהיה, כל כך כיף לי פה שאני לא חושב על שום מקום אחר".

למרות ההצהרות של אבוקסיס כלל לא בטוח שהוא יישאר בבני יהודה אם תגיע אליו הצעה מפתה דוגמת נבחרת ישראל או מועדון גדול בישראל. במקביל למאמן יש משימה נוספת: להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הקיים לעונה הבאה. רוב השחקנים מסיימים את החוזים שלהם בבני יהודה כך שישנה סבירות גבוה שאבוקסיס ייאלץ לבנות סגל חדש כמעט לגמרי לקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully