וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה באיחור בטאלין, קטש: "משחק חוץ עם אווירה"

24.2.2018 / 22:02

המאמן החליט להשאיר את איגור נסטרנקו מחוץ לסגל (א', 17:00, ספ' 5), תמיר בלאט וג'ייק כהן במקום תומר גינת וגיא פניני. המאמן הוסיף: "נצטרך למצוא את האנרגיות מבפנים"

איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל נחתה בטאלין, בירת אסטוניה, ותערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק הרביעי במוקדמות אליפות העולם נגד הנבחרת המקומית מחר (ראשון, 17:00, שידור ישיר בספורט 5). עוד לפני האימון, שנערך ללא עוזרי המאמן עופר רחימי ודרור כהן שיעשו במהלך הלילה את דרכם לאסטוניה, התכנסו שתי הנבחרות לישיבה הטכנית בה הכריזו על הסגלים לקראת המשחק. המאמן עודד קטש החליט שלא להלביש להתמודדות את איגור נסטרנקו, כשחואקין שוכמן ונמרוד לוי יישארו בסגל.

עוד בנושא:
רביב לימונד: "אני מחויב לנבחרת ומאוד רוצה להיות כאן"
גיא פניני: "הרוח של הנבחרת נשארה, לניסיון אין מחיר"
נבחרת ישראל ניצחה 75:82 את בריטניה ביום שישי

ג'ייק כהן (משמאל) עם אבי בן שימול אימון נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הצטרף לנסיעה. ג'ייק כהן/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

כזכור, מיד לאחר הניצחון אמש על בריטניה 75:82 הודיעו בנבחרת כי הפורוורד גיא פניני, שהצטיין בהתמודדות עם 18 נקודות, לא ייצא למשחק באישור כשהוא נשאר בארץ לצד אשתו שצפויה ללדת בימים הקרובים. מי שעוד לא יצא עם הנבחרת ושיחק אמש הוא הפורוורד תומר גינת, שהחשד הוא כי פרק את הכתף, והערב יעבור בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה. ג'ייק כהן, ששיחק עם מכבי תל אביב במלאגה ולא היה עם הנבחרת נגד בריטניה, ותמיר בלאט שהתאושש ממחלה, יצאו במקומם.

המשחק מול אסטוניה יכול להבטיח עבור השחקנים של עודד קטש את המקום בשלב הבתים השני של מוקדמות אליפות העולם, בו יצטלב הבית הישראלי עם שלוש הראשונות בבית שכולל את סרביה, גרמניה, גאורגיה ואוסטריה. בנוסף, אם תצליח הנבחרת לנצח היא תבטיח את מקומה במוקדמות אליפות אירופה 2021, שיחלו בקיץ 2019. הפסד לא יפגע משמעותית בסיכויים של ישראל להעפיל, אך מנגד יקטין משמעותית את הסיכוי שלה במלחמה על כרטיס לאליפות העולם, שכן היא צפויה לגרור הפסד נוסף לשלב הבא.

אסטוניה מגיעה למשחק אחרי הפסד שני בשלושה משחקים בשלב הבתים, והפעם 87:75 ליוון בכרתים. האסטונים קיבלו משחק טוב מאוד מסטן סוק שקלע 16 נקודות, מרטין סקויה הוסיף 15 וכריסטין קיצינג הוסיף 14. הנבחרת הבלטית הפציצה 14 שלשות מ-27 ניסיונות במשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יובל זוסמן (משמאל) עם תמיר בלאט אימון נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
יובל זוסמן עם תמיר בלאט/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

עודד קטש: "גם נגד יוון וגם בניצחון שלהם על בריטניה, הם קולעים טוב פה מבחוץ ומשחקים בקצב טוב. ממה שיכולנו לראות משני המשחקים האחרונים שלהם הם משחקים יותר טוב מאשר ששיחקו יותר טוב נגדנו בדרייב אין. יהיה לנו משחק הרבה יותר קשה, משחק חוץ עם אווירה. קיבלנו את ג'ייק בחזרה, אבל אנחנו בלי תומר וגיא, לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן, עשינו אימון קל יחסית, חידדנו כמה דברים. השאלה היא איך תמיר ירגיש, נראה כמה דקות נוכל להשתמש בו, זה יהיה במשורה. כמה שהוא יוכל, הוא יעזור לנו. משני המשחקים האחרונים שיצא לי לאמן את ריצ'רד האוול, נראה לי שהוא צריך בעיקר את התמיכה של הבית. נצטרך למצוא את האנרגיות מבפנים, אמנם אנחנו משחקים בחוץ, אבל כל המדינה רואה אותנו, כל מי שאוהב כדורסל".

עידן זלמנסון: "משחק מאוד קשה, אולם שהאסטונים מרגישים בו מאוד בנוח, נצטרך לבוא סופר אגרסיביים ולהצמד למפתחות שלנו כדי לצאת מפה עם תוצאה טובה. זה לא פשוט לשחק נגדם, אבל יש לנו את תוכנית המשחק שלנו, שאם נצמד אליה, אני מאמין שנוכל לנצח את המשחק הזה. היה לי כיף במשחק האחרון, תמיד לשחק עם החבר'ה זה כיף, אני רק רוצה להמשיך ביכולת טובה ולתרום לנבחרת מה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully