וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "הרוח של הנבחרת נשארה. לניסיון אין מחיר"

23.2.2018 / 16:20

הפורוורד, שחזר היישר לחמישייה והצטיין בניצחון 75:82 על בריטניה: "הרגשתי בנוח". קטש: "הייתה לי הצתה מאוחרת". פניני וגינת לא ייצאו לאסטוניה, ג'ייק כהן ובלאט יחליפו אותם

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ניצחה היום (שישי) 75:82 את נבחרת בריטניה בדרייב אין והשיגה ניצחון שני במוקדמות אליפות העולם. זה לא היה קל, אבל ריצת 2:15 ברבע השלישי נתנה לשחקניו של עודד קטש יתרון משמעותי אותו הם ניצלו עד לסיום כדי להבטיח את הניצחון ולנסוע לאסטוניה, לקראת המשחק הבא שיתקיים ביום ראשון הקרוב, שמחים. גיא פניני, שהצטיין במשחק, לא ייצא למשחק נגד אסטוניה ויישאר לצד אשתו שצפויה ללדת. גם תומר גינת, שפרק את הכתף (לא פריקה מלאה), יישאר בארץ. ג'ייק כהן ותמיר בלאט יטוסו במקומם. ייתכן שגם איגור נסטרנקו כשחקן 13.

גיא פניני, שחזר לנבחרת והיה הקלע המוביל עם 18 נקודות אמר בסיום: "נהניתי בטירוף, מהאימון הראשון היה כיף. יש פה חבר'ה צעירים ורעבים, הרוח של הנבחרת נשארה - הלחימה, הביחד, לא נשברים אף פעם ואני שמח שהיום זה הלך לטובתנו. חזרנו מפיגור לא קטן ועשינו את העבודה. כל כך הרבה הופעות היו לי בנבחרת, שחלון אחד לא ימחק את זה. הרגשתי בנוח. אבי בן שימול היה מדהים במומנטום של האנגלים, הוא עצר את הסחף. לניסיון אין מחיר".

שחקן נבחרת ישראל אבי בן שימול. ברני ארדוב
לקח את הנבחרת על הגב ברבע השלישי. אבי בן שימול/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת עודד קטש: "בחצי השני שיחקנו הגנה יותר טובה, בחצי הראשון יותר מדי דאגנו ששכחנו לעשות דברים טוב. קשה להרגיש את הקבוצה בלי משחקי אימון, היתה לי הצתה מאוחרת עד שמצאתי את ההרכב הטוב. כשתומר נפצע זה הכריח אותנו לשחק עם ארבעה גארדים ומצאנו את הקצב שלנו. זה מה שצריך להביא כל יום. אבי, רביב וגיא נתנו משחק גדול, אבל לא רק. גל עשה הגנה גדולה, הוא מביא את הדברים האלה כל הזמן. לא משנה כמה הוא מחטיא, הוא כל כך חזק מנטלית שהוא תמיד שם ואין לזה מחיר. אני מוכן לצאת איתו לכל מלחמה".

אבי בן שימול, שהיה מצוין, הוסיף: "היינו הרבה יותר אגרסיביים במחצית השניה. אני שמח שכולנו הבינו שיש מספיק שחקנים וכל אחד יכול לתרום גם בצד ההגנתי וגם בהתקפי. הזמן הוא קצר, צריך להתחבר ולהביא דברים מהר. גיא עשה כמה מהלכים גדולים, רביב, גיא, אבל כולם נראים נהדרים, לא רק הוותיקים. רק שנמשיך ככה. אסטוניה מאוד מסוכנת עם קליעה מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully