וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיוט של קוטיניו, שחקן הפוטבול הראשון שישמש גם כרופא

שחקן ברצלונה עבר יממה איומה בזמן שחבריו נסעו ללונדון, לורן דוברניי-טארדיף ביקש מה-NFL לכתוב 'ד"ר' על חולצת המשחק שלו. וגם: ה-'קוסם' שיביא לאינדפדיינטה עוד גביע, ומלך ההטבעות שלא מוכן שיטביעו עליו

אתר רשמי

היום המסויט של קוטיניו

בזמן שחבריו נסעו ללונדון למפגש הטעון מול צ'לסי, קוטיניו נשאר בברצלונה מכיוון שחוקי ליגת האלופות אוסרים עליו לשחק במפעל בו כבר נטל חלק העונה במדי ליברפול. אבל הכוכב הברזילאי לא נהנה מהחופש הקצר לו זכה: זה התחיל בכך שגילה שמכונתו - אאודי Q7 בשווי 140 אלף דולר - נגררה לאחר שחנתה במקום אסור, ונמשך בכך שלאחר שנסע לשחרר את מכוניתו ממגרש הגרירה והמשיך משם לארוחת ערב במסעדרה, הוא חזר לביתו וגילה שהוא נפרץ...

זמן קסם

אינדפנדיינטה החליטה לעשות מעשה לקראת משחק הגומלין שלה מול גרמיו ב-"רקופה", מפעל הסופרקאפ הדרום אמריקאי שמפגיש בין מחזיקת גביע הליברטדורס למחזיקת גביע הסודאמריקנה. הארגנטינאים סיימו ב-1:1 ביתי את המפגש הראשון מול אלופת היבשת מברזיל ולקראת הגומלין בפורטו אלגרה הלילה (2:45), הם שכרו את שירותיו של האיש הזה - שידוע רק בתור 'מנואל' - ומשמש כסוג של 'מכשף כדורגל' למחייתו.

למי שלא מכיר, מנואל כבר נשכר לאחרונה על ידי ההתאחדות הארנטינאית לקראת מחזור הסיום של מוקדמות המונדיאל, וסיפק את הסחורה כשסייע למסי לכבוש שלושער ב-1:3 באקוודור, וכיכב גם ב-2:3 על פלמנגו שסידר לאינדפידיינטה את גביע הסודאמריקנה לפני חודשיים, במשחק בו עמד לכל אורך 90 הדקות לצידו של המאמן אריאל הולאן על הקווים. אז גם אם אתם לא מאמינים בקסמים - כנראה שכבר ברור מי תניף את הגביע הלילה.

קייזר צ'יפס מדרום אפריקה משפילים יריבה בצורה חסרת רחמים

רק אני מטביע כאן

זאיון וויליאמסון, סנסציית התיכונים שהתפרסם בזכות הטבעותיו האימתניות, סיפק חסימה נאה מול ניסיון הטבעה של שחקן יריב.

ואז דפק את הדאנק הזה בעצמו

רופא ושחקן פוטבול

לורן דוברניי-טארדיף, שחקנה של קנזס סיטי צ'יפס, מתכוון לסיים בפגרה הנוכחית את שנתו האחרונה בלימודי הרפואה שלו, והוא כבר הודיע שיבקש מה-NFL לרשום על גופייתו את הכיתוב 'ד"ר דוברניי-טארדיף" בעונה הבאה.

לורן דוברניי טארדיף,שחקן קנזס סיטי צ'יפס. GettyImages
הבקשה תתקבל? לורן דוברניי-טארדיף/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קוטיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully