וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולפאית הסקסית ספגה עלבונות ברשת: "לא רציתי לחיות יותר"

18.2.2018 / 8:55

פייג' ספיראנאק, שיש מי שמחשיב אותה לשחקנית הגולף הסקסית בתבל, חשפה כי לפני שנתיים חוותה ביריונות ברשת לאחר שהוזמנה לטורניר, לטענת רבים מטעמים שיווקיים ולא מקצועיים. כעת, היא מתכוונת להילחם בתופעה

אתר רשמי

פייג' ספיראנאק, שזכתה לא פתעם לתואר "הגולפאית הסקסית בתבל", חשפה לאחרונה כי נאלצה להתמודד לפני שנתיים עם בריונות ברשת, רגע לפני אחד הטורנירים החשובים בקריירה שלה. לדבריה, היא ישבת על הרצפה ומיררה בבכי כאשר קראה תגובות של אנשים, שטענו כי הוזמנה לטורניר רק מטעמים שיווקיים ולא בגלל היכולות המקצועיות שלה, ואפילו אמרה: "הגעתי לנקודה בה לא רציתי לחיות יותר".

עוד בנושא
שחקנית הגולף החובבת הזו הצליחה להטריף את האינטרנט
חובבת גולף סקסית בטריק שישאיר אתכם בהלם
דוגמנית תבעה את פלייבוי אחרי ששיחקו גולף על ישבנה

ספיראנאק בת ה-24, שמעבר לקריירת הספורט שלה גם מדגמנת עבור "ספורטס אילוסטרייטד", סיפרה למגזין: "אנשים חושבים שהצלחתי בגלל איך שאני מתלבשת, זה לא פייר כלפי. קיבלתי איומים על חיי, אנשים חדרו לפרטיות שלי. זה מאוד השפיע עלי. ישבתי על הרצפה גמורה וחשבתי לעצמי שאני לא רוצה לסבול את זה יותר, את התחושה הזו של חוסר האונים, הבדידוות והפחד. אני לא רוצה שאף אחד ירגיש כמו שהרגשתי באותו הרגע. מיררו את חיי".

"היו לי לא מעט בעיות בריאותיות כשגדלתי", המשיכה, "סבלתי מבעיה שגרמה לשיער שלי לנשור, הייתה לי אסטמה וחוויתי חרדה מאירועיים חברתיים. הייתי ילדה קטנה ומוזרה, אז אני יודעת איך זה מרגיש כשמתנהגים אליך בביריונות".

עוד באותו נושא

טייגריות: שחקניות הגולף הכי לוהטות בעולם

לכתבה המלאה

לדבריה של פייג', כעת היא מקווה להשתמש בפרסום שצברה כדי להגביר את המודעות לביריונות ברשת, והיא עובדת עם הארגון ללא מטרות רווח - סייברסמייל (חיוך ברשת). "אנשים מכל הסוגים סובלים מזה מדי יום וזה לא בסדר", היא אמרה, "הגיע הזמן שנתחיל לתמוך בקורבנות במקום להגיד להם למחוק חשבונות ברשתות החברתיות ולהתעלם מהשנאה. צריך לעשות שינוי, אז הקדשתי חלק גדול מהחיים שלי כדי לעזור לאחרים".

"למרות שלדגמן בגדי ים ל-SI זה חלום עבורי, אני אשקר אם אגיד שלא חשבתי על התגובות שזה יגרור", סיפרה הגולפאית/דוגמנית בעלת 1.3 מיליון העוקבים באינסטגרם, "אנשים אומרים שהצורה בה אני לבושה שם היא לא הולמת. אבל בסופו של דבר, דעות של אנשים אחרים לא משנות כלום, אתה צריך לעשות מה שמשמח אותך וגורם לך להרגיש שלם. אי אפשר לתת לשליליות למנוע מאיתנו לחיות את החיים".

ספיראנאק מדברת על ביריונות ברשת - בצילומים למגזין בגדי הים של ספורטסס אילוסטרייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully