וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה את ורונה. גרמניה: פרנקפורט גברה על לייפציג

הקבוצה מהבירה חגגה 0:2 קליל. אימובילה כבש צמד ולאציו טיפסה למקום הרביעי. עוד לפני כן הודיעה שדה פריי יעזוב בקיץ. טוואטחה לא נכלל בסגל ב-1:2 של פרנקפורט. ספרד: 0:3 לחטאפה על סלטה

אוהדי לאציו חוגגים. GettyImages
שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

איטליה: לאציו - ורונה 0:2

הקבוצה מהבירה האיטלקית קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים וטיפסה למקום הרביעי המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. זאת על חשבונה של אינטר מילאנו. כוכב הניצחון על ורונה היה צ'ירו אימובילה שהתכבד בצמד. בדקה ה-56 החלוץ בן ה-27 קיבל כדור בתוך הרחבה מלואיס אלברטו הספרדי ושיגר בבעיטה חדה פנימה. בדקה ה-60 סנאד לוליץ' הגיע למצב של אחד אל אחד מול שוער ורונה אנדרדה ניקולאס. החלוץ הבוסני בעט, הכדור נהדף לעברו של אימובילה שנגח מקרוב לרשת - 0:2 לזכות לאציו. הקבוצה של סימונה אינזאגי התאוששה מההפסד לסטיאווה בוקרסט בליגה האירופית וחיממה את החזית בקרב על המקום בצ'מפיונס בעונה הבאה. ורונה לעומת זאת, שקועה מתחת לקו האדום ומועמדת מובילה לירידה. לאציו אגב, סיפקה דרמה לא קטנה לפני שריקת הפתיחה כשהודיעה כי הבלם סטפן דה פריי (ששיחק הערב) יעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב.

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 1:2

איינטרכט פרנקפורט, ללא טאלב טוואטחה שלא נכלל בסגל, טיפסה למקום השלישי בטבלה בעוד לייפציג שקיוותה לקבע את מעמדה כסגנית המיועדת של באיירן מינכן צנחה הישר אל המקום החמישי. זה התחיל דווקא טוב עבור הקבוצה המייצגת את קונצרן רד בול כשז'אן קווין אוגוסטן כבש מקרוב כבר בדקה ה-13. אבל אז איינטרכט התעוררה. תחילה טימותי צ'אנדלר השווה (22) אחרי בישול של דויד אברהם. בדקה ה-26 קווין פרינס בואטנג השתלט על כדור רוחב, המשיך לתוך הרשת וקבע 1:2 לזכות פרנקפורט. לייפציג שנראתה טוב מאוד בניצחון 1:3 על לאציו בליגה האירופית ביום חמישי, ניסתה לשנות את התוצאה עד הסיום, אבל לא הצליחה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ספרד: חטאפה - סלטה ויגו 0:3

צפו בתקציר המשחק

הקבוצה הצנועה מהפרבר של מדריד קטעה רצף של ארבע תוצאות תיקו והשיגה שלוש נקודות שמבריחות אותה ממאבקי התחתית. סלטה מנגד, שוקעת במקום ה-11 וסוגרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון. אנחל העלה את חטאפה ליתרון בדקה ה-37 אחרי שדהר עם הכדור בחלק המגרש של סלטה ושיגר כדור חד לרשת בבעיטה מ-20 מטרים. חורחה מולינה כבש מקרוב את השני בדקה ה-51 ואנחל השלים צמד אישי בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully