וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן בארי בנל שתקף מינית ילדים נשלח ל-30 שנות מאסר: "הוא שטן"

מאמן הכדורגל בן ה-63 הורשע בתקיפה מינית של 11 ילדים בין 1979 ל-1991. השופט פנה לבנל ואמר: "הילדים האלו ראו בך אלוהים, אבל אתה הפכת לשטן עבורם וגזלת להם את התמימות"

מאמן הכדורגל בארי בנל. צילום מסך
הורשע בפגיעה ב-11 ילדים. בנל/צילום מסך

בית משפט בליברפול גזר היום (שני) עונש של 30 שנות מאסר על מאמן הכדורגל בארי בנל. זאת בגין התעללות מינית ב-11 ילדים בין השנים 1979 ל-1991. השופט שהרשיע את בנל ב-50 סעיפים של פגיעה מינית תיאר את מאמן הכדורגל בן ה-63 כיום כ"שטן מתגלגל".

השופט פנה למאמן הכדורגל, שעבד במנצ'סטר סיטי ומועדונים נוספים, לאחר שסיים להקריא את גזר הדין החמור ואמר: "עבור הילדים שאימנת היית כמו אלוהים. אך למעשה היית עבורם כמו שטן מתגלגל. גנבת את הילדות ואת התמימות של הילדים האלו".

במהלך עדות במשטרה סיפר קורבן של בנל כי: "הוא תמיד נתן בי מין מבט כזה שגרם לי לחוש מיוחד. בגיל 11 או 12 כל ילד רצה להיות כדורגלן. כל אחד רצה לרצות אותו. כל אחד רצה לרצות אותו. להיות הראשון שיסחוב לו את הכדורים לרכב וכל זה". עד נוסף סיפר כי נוצר מצב שבנל ניצל מינית שלושה ילדים בו זמנית במיטתו.

עוד בנושא
עדות בבית משפט: "מאמן כדורגל אנס ילד כ-100 פעמים"
השטן לובש אימונית: על בארי בנל, שתקף מינית מאות כדורגלנים
בארי בנל מואשם בשמונה סעיפי תקיפה מינית של ילד בן 14

בחקירתו במשטרה הודה בנל בביצוע מעשים מגונים בשלושה ילדים בין השנים 1979 ל-1991 אך הכחיש בתוקף כי פגע מינית ב-11 בני אדם נוספים שהתלוננו נגדו. כעת ההליך המשפטי הסתיים והוא נשלח לרצות את עונשו.

  • עוד באותו נושא:
  • בארי בנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully