וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות בבית משפט: "מאמן כדורגל אנס ילד כ-100 פעמים"

גבר בשנות ה-40 לחייו העיד בבית משפט בריטי כי מאמן הילדים בארי בנל (63) פגע בו מינית עשרות פעמים כשהיה ילד: "כשהדמעות ירדו מהעיניים שלי זה פשוט לא הזיז לו, הוא המשיך לפגוע בי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתן מבט מיוחד". בנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבריטניה החל השבוע משפטו של בארי בנל (63), מאמן קבוצות ילדים שעבד במנצ'סטר סיטי, ונאשם כעת בביצוע מעשים מגונים בעשרות ילדים אותם הדריך.

במהלך הדיונים במשפט נשמעה היום (רביעי) עדות מוקלטת של אדם, כיום בשנות הארבעים לחייו, שהעיד כי נאנס על ידי המאמן כמאה פעמים. הקורבן אמר במהלך עדותו שהוקלטה מראש בתחנת משטרה: "בנל היה מאוד חכם. זה תמיד קרה כשהאורות היו מכובים ומוסיקה ניגנה בקולי קולות. עם הזמן למדתי להתנתק. כשהדמעות ירדו מעיני פשוט 'כיביתי' את הגוף שלי. הוא ראה את הדמעות שלי וזה לא הזיז לו. הוא המשיך בשלו". קורבן המעשים של בנל הוסיף כי לא התלונן בזמן אמת נגד המאמן כי קיווה להתקדם בעולם הכדורגל.

במהלך עדות במשטרה סיפר קורבן אחר של בנל כי: "הוא תמיד נתן בי מין מבט כזה שגרם לי לחוש מיוחד. בגיל 11 או 12 כל ילד רצה להיות כדורגלן. כל אחד רצה לרצות אותו. כל אחד רצה לרצות אותו. להיות הראשון שיסחוב לו את הכדורים לרכב וכל זה". עד נוסף סיפר כי נוצר מצב שבנל ניצל מינית שלושה ילדים בו זמנית במיטתו

בחקירתו במשטרה הודה בנל בביצוע מעשים מגונים בשלושה ילדים בין השנים 1979 ל-1991 אך הכחיש בתוקף כי פגע מינית ב-11 בני אדם נוספים שהתלוננו נגדו. אגב, המאמן לשעבר לא מתייצב בבית המשפט לדיונים בעניינו בשל מצבו הבריאותי וצופה בדיונים באמצעות מצלמת אינטרנט. בבריטניה מעריכים כי משפטו של בנל יימשך כשמונה שבועות בטרם מתן פסק הדין.

  • עוד באותו נושא:
  • בארי בנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully